somac 20mg kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja refffleksi
  • Ensimmäinen viesti
refffleksi
kokemuksia somacin käytöstä?ostin tuota refluksiin joka todettiin mutta meninpä lukaisemaan haittavaikutukset.ohoh melko vaaralliselta lääkkeeltä kuullostaa.stevens johnson ja lyell syndrooma.kutina ym.kukaan saanut kyseisestä lääkkeestä pahoja haittavaikutuksia?

"harmaana"
Suosittelen nexiumia mielummin itsekkin, mutta somacia vedin vuoden, eikä sen pahempia oireita ollu!

Nexium tehokkaampi minusa..
Refluksia ei enää, kun leikkaus tehty ja elämä sujuu jo paremmin =)

uuh
Ei meillä ole kukaan saanut siitä mitään haittavaikutuksia. Musta se on mahdottoman hyvä lääke. Pakkohan nuo kaikki vähänkin mahdolliset haitat on mainita, mutta ei se sitä meinaa, että lääke olisi vaarallinen. Joillekin voi olla, ihan niin kuin vaikka Buranakin.

"vieras"
Mulla on omeprazol 40mg, olen vasta tähystykseen menossa, mutta vahvasti refluxia epäillään. tuo lääkitys minulla on siihen asti, olen syönyt sitä nyt 1½kk, jos rfluxitauti todetaan, otetaan käyttöön pienempi annostus pitämään oireet kurissa.

Lääkärin mukaan omeprazol on täysin turvallinen lääke, tiedä sitten onko totta. Olen kuullut tuosta somacista sen verran, että mun äidin työkaveri sai mahasyövän, syötyään sitä monen vuoden ajan säännöllisesti.

"harmaana"
[QUOTE="harmaana";26686400]Suosittelen nexiumia mielummin itsekkin, mutta somacia vedin vuoden, eikä sen pahempia oireita ollu!

Nexium tehokkaampi minusa..
Refluksia ei enää, kun leikkaus tehty ja elämä sujuu jo paremmin =)[/QUOTE]

Ja söin 80mg / Päivä

"..."
sisältää natriumlauryylisulfaattia joka tekee rakkoja limakalvoille.sulfat ovat syypää stevens johnson/toksinen epidermaali nekrolyysin puhkeamiseen.vaikkakin tuota vaahdotusainetta löytyy yli 300lääkkeestä.

Yhteistyössä