SOLille töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulevasol??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulevasol??

Vieras
Onko kellään hyviä kokemuksia solilta? menossa haastatteluun ja haluisin kysellä vähän kyseisestä paikasta :)

Itse oon ollut aikasemmin siivoushommissa ja tiedän kuinka perseestä voi siivousalalla olla. Kun alotin työt (aikasempaa kokemusta ei ollu) niin alue näytettiin vaan nopeesti ja ei kun siivoomaan..eli perehdytys kesti jonku vartin :D mut maalaisjärjellä pärjäs :) hiki hatussa sai juosta kun yksin tehtiin isoja alueita. Mutta ei se mua haitannu..ainakin sielä laihtu :D ..palkka ei ollut kummonen mutta kyllä sillä eli..en nyt mitää ihmeellisiä rahoja siivoustyöstä odotakkaan. Pärjäs hyvin kun oli aina pomolle mielinkielin..vaikka meni johki hermo niin olin aina ilonen niin pomo rupes tykkään musta..ja sit sen lempparina sain monesti valita parhaan alueen kun muut naama norsun vitulla sai ne paskimmat :DD

Mutta mites solilla palkkaus..mitä ootte saanu..? Mimmosta on ollu..jätetäänkö muka oikeesti palkkoja maksamatta niinku monissa paikoissa väitetään?? :O eihän sitä yritystä vois olla ees enää olemassa jos kukaan ei palkkojaan sais..heh..ja mihin sit haastattelussa kannattaa kiinnittää huomiota..mitä kysyä jne.. :) kertokaapa kaikki :D

Yhteistyössä