Sokoskella oli vaatteet loppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tai ainakin koot 38 ja M.
Aina kun löysin jotain kiinnostavaa, niin aina oli just mun koko loppu. Monella merkillä. Ja rintsikoistakin oli mun koko loppu. Yhdet sain sentään ostettua mutta olisin halunnut ostaa toisetkin mutta eipä ollut kokoa.
Ja naisia pyöri siellä vaikka kuinka mutta vaatteita vaan ei ollut.
Kummalliseksi on mennyt.

Minimoidaan riskit ja hankitaan niin pieni määrä varastoon tavaraa ettei tule miinusta.
Ihmisillä ei ole ostovoimaa ja kaupoilla taitaa mennä huonosti, myös verkkokaupassa. Joten ei haluta ostaa tavaraa niin paljon, että pitää laittaa alennusmyyntiin myöhemmin.
Asiakastyytyväisyys toki kärsii.

Minua ärsyttää kun ei löydy kuin jotain tiettyä muotiväriä ja jokaisesta kaupasta. Huonot valikoimat ja myös näiden kokojen suhteen.
En jotenkin tykkää verkko-ostamisesta, on vaivalloista ja haluan nähdä heti millainen on tuote ja sopiiko vai ei. En jaksa tilata, odottaa, ei sovi, palautettava. Hirvee homma.

Tavaratalo- ja erikoisliikekaupassa myynti säilyi edellisvuoden tasolla, mutta liiketulos jäi hieman edellisvuodesta. Talouden yleinen epävarmuus näkyi etenkin pukeutumisen kaupassa.

S-ryhmän sivuilta kopioitua. Varmaan jossain olisi tilastoa ja kuinka paljon on hieman jäi liiketulos edellisvuodesta.

Paljonko on siis hieman?

Minimoidaan riskit ja hankitaan niin pieni määrä varastoon tavaraa ettei tule miinusta.
Ihmisillä ei ole ostovoimaa ja kaupoilla taitaa mennä huonosti, myös verkkokaupassa. Joten ei haluta ostaa tavaraa niin paljon, että pitää laittaa alennusmyyntiin myöhemmin.
Asiakastyytyväisyys toki kärsii.

Minua ärsyttää kun ei löydy kuin jotain tiettyä muotiväriä ja jokaisesta kaupasta. Huonot valikoimat ja myös näiden kokojen suhteen.
En jotenkin tykkää verkko-ostamisesta, on vaivalloista ja haluan nähdä heti millainen on tuote ja sopiiko vai ei. En jaksa tilata, odottaa, ei sovi, palautettava. Hirvee homma.
Joo mäkin ostan mieluummin kaupasta. Tilaamisessa on niin kova vaiva ja palauttaminenkin on monesti hankalaa nykyisin.
Se on helpompaa ja mukavampaa kun kaupassa vaatteen näkee heti ja voi sovittaa. Ei tarvitse tuhlata aikaa odottamiseen jos tilattu vaate ei sitten olekaan hyvä, kuten usein käy.
Tilata voi vain takuu varmoja juttuja. Jotka voi pitää joka tapauksessa.

Ostajat ovat varovaisia, sillä työttömäksi voi jäädä kuka vaan. Hallitus keksii perusjuttuihin leikkauksia tai jotain lisäveroja, jotka tuntuvat ostohalukkuudessa. Sitä ei siis ole eikä tule.
PurraOrpo ovat masentaneet suomalaiset ihmiset.

Kuka edes ostaa vaatteita kivijalkakaupoista? Valikoima on suopea ja ainakin s-ryhmällä suurin osa vaatteista on järkyttävän näköisiä ja muodottomia kukkakuosirättejä. Ainoa poikkeus ovat urheiluvaatteet ja jos tarvitsee perus collegehupparia.

Yhteistyössä