Sokoksen pukeutumispalvelu, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Älykääpiö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Älykääpiö

Vieras
"Pukeutumispalvelu

Sokoksen pukeutumispalvelu tarjoaa henkilökohtaista pukeutumisneuvontaa ja ostoapua.
Muodin ja etiketin ammattilaiset auttavat ja opastavat kaikissa vaatevalinnoissasi.
Pukeutumisneuvojat antavat ideoita ja vinkkejä niin arjen kuin juhlankin pukeutumiseen."

Hintaa tai kokemuksia?

Riisuivat kyllä yövaatteet ja pukivat päivävaatteet nopeasti ja asiantuntemuksella. Kaikki oikeinpäin ja saumat sisällä, sekä laput niskassa piilossa. Ei hullumpi palvelu näin taitamattomalle. Tosinnniiden kouluksesta en ole koin varma. Taitaa olla samanlaisia kuin täällä stailausfirmaa suunnittelevat, jotka ovat joskus ostaneet jotain Tiimarista kotiin.

Olen ollut Sokoksen ja Stockmannin pukeutumispalvelussa kun minun on täytynyt löytää tiettyyn tilaisuuteen asu, ja aina on löytynyt ostettavaa. Kyllä vain ammattilaiset löytää parhaiten sopivat asut ja asusteet, eikä tarvitse itse kuluttaa aikaa pyörimällä pitkin kauppoja etsimässä!

Mulla on ihan hyvä kokemus sokoksen palvelusta, löytyi sellainen vaate kuin pitikin enkä tuhlannut aikaa koluamalla läpi puolta kaupunkia sen takia. Myös se oli kiva että löytynyt vaate oli ihan kohtuuhintainen, mutta niin kai sokoksen vaatteet yleensä ovatkin. Itse neuvonta ei maksa mitään, eikä ole ostopakkoa. Sain muuten hyviä stailausvinkkejä, niihin olin tosi tyytyväinen. Esim miten ostamani vaatteen voi asusteilla stailata toisenlaiseen tilaisuuteen. Olen itse aika huono tuollaisessa.

Ostin siis juhlamekon ja siihen sopivan boleron, mutta kävin jälkimmäisen myöhemmin palauttamassa koska se oli turhan kallis eikä ihan makuuni, tajusin vasta kotona. Samat, normaalit palautusehdot noita vaatteita onneksi koskevat.

Kyllä sieltä sai paljon uusia ideoita ja ajatuksia. Kuulin, mitä kannattaa välttää ja mitä suosia ja vinkit ovat vielä vuodenkin jälkeen aina mielessä, kun vaatteita hankin. Lisäksi oli ihanaa olla palveltavana ja pukea päälle kaikkea, mitä itse ei olisi ikinä päälleen laittanut. Ainoa miinus oli se, että ostopäätös piti tehdä melko pikaisesti, koska aika oli loppumassa ja pukeutumisneuvoja halusi itse lyödä vaatteet koneelle varmaankin provikan takia. Tällainen hidas päättäjä oli vähän pulassa, kun rekki oli täynnä kaikkea ihanaa, lompakossa rahaa tietty summa ja myyjä naputti tiskiä vieressä. Mut ehdottomasti suosittelen ja menen uudestaankin tarpeen tullen.

Yhteistyössä