Sokeroinnista kysyttävää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija22

Vieras
Kokeilin juuri ekaa kertaa sokerointi Easy sweet sokerilla. Katsoin videon ja tein sen ohjeen mukaa. Kaksi ekaa sokeri klonttia muuttui melkein heti sellaiseksi takertuvaksi ja jouduin ne pesemään pois jaloista. Laitoin kait liikaa vettä?

Kolmannella klöntilla onnistuin poistamaan noin puolet toisen säären karvoista kunnea sekin muuttui liian tahmaiseksi ja jäi jalkaan kiinni. Käytin reilusti talkkia. Miten tätä tahmaiseksi muuttumista voi estää ja mistä se johtuu? Saako sokeria mitenkään enää pelastettua tuossa vaiheessa vai onko ainut keino pestä se pois?

Pitäisi illalla jatkaa tuo jalka loppuun ja toinenkin pitäisi vielä käsitellä.

Mä sain nyt tänään onnistumaan vähän paremmin. Eka ei meinannut tarttua millään. Johtui ilmeisesti siitä että olin pihalla eli taisi olla liian kylmä sokerille. Mutta sitten kun siirryin sisälle niin se muuttui nopeasti tahmaisemmaksi ja alkoi tarttua. Ja napakoilla vedoilla sain sen irti vaikka miten jäi kiinni. Eilen oli vissiin liian hitaat liikkeet. Kaikki karvoja en saanut irti mutta paksuimmat eli ne näkyvimmät lähtivät. Olen ihan tyytyväinen. Nyt jalat vain ovat aika punoittavat. Desinfioin ne ja levitin peruavoidetta. Jospa niistä vielä hyvät tulee.

Yhteistyössä