Sokerivaha

Siis..tähän vahaahan käytetään Sokeria, sitruunamehua ja vettä. ..mut miten menee nuo ainesosat?!?Millasta veden pitää olla?Onkos kaikkea yhtä paljon?!? Miten sitten kun vaha on valmis ja jaloissa..miten ne jarvat lähtee?!?!

Aattelin kokeilla näin kesän alla kun tahtoo noi säärikarvat kasvaa liian nopeaan.
 
Kiitoksia tuhannesti!!!

Taidan tänää käydä ostamassa sokeria ja sitruunamehua ja kokeilla!!! Siis pitääkös tän vahan olla silleen lämmintä kun pannaan sääreen?!?Voikos käyttää uudelleen ja uudelleen jos jää ylimääräistä?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Kiitoksia tuhannesti!!!

Taidan tänää käydä ostamassa sokeria ja sitruunamehua ja kokeilla!!! Siis pitääkös tän vahan olla silleen lämmintä kun pannaan sääreen?!?Voikos käyttää uudelleen ja uudelleen jos jää ylimääräistä?!?


Juu, säilöt sen tahnan vaikka vanhaan pilttipurkkiin (älä kaada täysin kuumana tai purkki voi haljeta) sitten aina tarpeen tullen tunget purkin muutamaksi sekunniksi mikroon tai lämmität vesihauteessa ja levität tarvitsemasi määrän kerrallaan.

(ja älä käytä liian kuumana, polttaa se)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Kitoksia tosiaankin! Sit olis viel pari kysymystä et onnistuukos kovin lyhyelle sängelle tehdä? ja kestääkös kovin pitkään sileänä?
Se vähän riippuu päivästä ja tahnasta, itse poistelen parin-kolmen viikon välein.

Joskus onnistuu hyvin, joskus huonosti ja joskus hyvin huonosti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Mä kokeilin ja jostain kumman syystä mulla ei lähde karvan karvaa. :( Mikläköhän mun karvoissa on vikana vai onkos käyttäjässä vika?!? :attn:
Ethän ole rasvannut sääriäsi ?
Jos olet niin ne pitää pestä ennen karvanpoistoa.
 
Mut huomasin ettei tää ole mun hommia..ei onnistu ni ei onnistu..itteltäni sain kuitenkin 3-4 sormea poltettua ku tippui liian kuumana sormille tota vahaa.et silleen...tää tyttö kyl luottaa ihan höylään..sormiinkin sattuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Mut huomasin ettei tää ole mun hommia..ei onnistu ni ei onnistu..itteltäni sain kuitenkin 3-4 sormea poltettua ku tippui liian kuumana sormille tota vahaa.et silleen...tää tyttö kyl luottaa ihan höylään..sormiinkin sattuu.
Kaupastakin saa vahoja :)

 

Yhteistyössä