K
kokeneita
Vieras
Heips! Jouduin tuohon sokerirasitustestiin, painoindeksi oli justiin siinä rajalla, jos pari kiloa ois ollu kevyempi niin ei ois joutunut. Harmittaa :/. Miten teillä, jotka ootte siihen joutuneet, niin oletteko kuitenkin kuinka moni ""läpäisseet"" sen, eli arvoissa ei ole ollut häikkää? Itse olin siinä justiin, ja tulokset pitäis saada maanantaina. Terveydenhoitajan puheista käsitin niin, että jos yksi arvo on koholla (siis jonkin niiden kolmen siinä 2 tunnin sisällä otetun verikokeen arvo), ei tapahdu muuta kuin se, että joudun itse aloittamaan arvojen mittailun. Sitten jos kaksi arvoista on koholla niin joudun alkamaan toisella paikkakunnalla asti ramppaamisen (täällä ei ole synnytyssairaalaa) jossakin syömisten vahtaamisessa ja kuuntelemassa jotakin ""ravintoneuvontaa""... Ärsyttää jo etukäteen - kyllähän minä tiedän miten syödään terveellisesti, enkä todellakaan ole mikään sokerinmussuttaja
.Siellä luultavasti pidetään opetusta ""lautasmallista"" ja ""rasvan välttämisestä"" yms... Onko jollakulla kokemusta asiasta?