ihmeissään
mistä syistä sellainen tehdään?
millä raskausviikolla teille on tehty?
millainen testi on?
millä raskausviikolla teille on tehty?
millainen testi on?
Ei kaikki rd:tä sairastavat ole ylipainoisia. Voi sen saada muutenkin, mutta riski tietysti on korkeampi ylipainoisella äidillä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulle neuvolantäti ehdotti testiä. en ymmärrä miksi. Painoindeksi on 24, olen hoikemmassa kunnossa kuin edellisessä raskaudessa, eikä mitään ylimääräistä painoa ole tullut, eikä tullut edellisessäkään raskaudessa. Pissanäyte on ollut joka neuvolakäynnillä puhdas. Olen ollut ihan terve koko odotusajan, paitsi nyt on pieni flunssa. Suvussa ei ole kellään sokereiden kanssa ollut ongelmia. Mitäköhän ne epäilee?
Ne nyt pistävät sinne milloin mistäkin syystä eikä sille aina löydy edes järjellistä selitystä. Niillä vaan on välillä sellaisia pakkomielteitä. Itse jouduin sinne rv 36+2 ja lapsi syntyikin sitten samana yönä. Oli isokokoinen lapsi (isän puolelta sukurasite) ja omalla isälläni on huonoista elämäntavoista johtuva kakkostyypin diabetes. Ei auttanut vaikka itse olen hoikka ja erittäin urheilullinen eikä näytteissä ollut mitään vikaa. Tulokset tulivat sitten pojan syntymän jälkeen ja negatiivinenhan tulos tietysti oli.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulle neuvolantäti ehdotti testiä. en ymmärrä miksi. Painoindeksi on 24, olen hoikemmassa kunnossa kuin edellisessä raskaudessa, eikä mitään ylimääräistä painoa ole tullut, eikä tullut edellisessäkään raskaudessa. Pissanäyte on ollut joka neuvolakäynnillä puhdas. Olen ollut ihan terve koko odotusajan, paitsi nyt on pieni flunssa. Suvussa ei ole kellään sokereiden kanssa ollut ongelmia. Mitäköhän ne epäilee?