T
tuskinpa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:olkoonkin niin, mutta olen jo 2 kertaa ollut eikä arvoissa ole ollut mitään vikaa...ei edes lähellä mitään rajoja, joten tiedän ettei nytkään tasan tarkkaan ole..tiedän myös henkilön joka juuri ja juuri oli bmi rajan yli ja joutui siis tuohon testiin ja arvoissa olikin vikaa...
Mä olen ollut myös ja sitten kolmannella kerralla narahtanut. Ja olin kyllä todella tyytyväinen, että kävi ilmi ja sen jälkeen vauvan vointia ja kasvua tarkkailtiin tiiviisti.
Miksi et laihduttanut ennen raskautta kun kerran sokerirasitus on niiiiin kamala juttu?
siksi etten rupea vain sen takin rääkkäämään itseäni laihemmaksi ettei nla täti mitään mistään sanoisi koskaan tai etten joutuisi tuohon testiin menemään..
enkä kyllä rupea mitenkään rajoittamaan ruokavaliotani vaikka mitä arvoja saisivat testissä aikaiseksi...
Pakko olla provo tai sitten olet tosissaan helvetin välinpitämätön äiti. Tiedätkö edes mitä riskejä raskausdiabetekseen liittyy?