sokerimurkut!!!

Vanhan kansan keino taisi olla niin, että siirappia kulhon pohjalle. Murkut menevät sinne, eivätkä pääse pois. Ei ehkä kauhean hygieenistä ja eettisyydenkin kanssa on niin ja näin, mutta kuulemma toimii.
 
Meillä on kans joka kevät kylppärissä ja joka vuosi ne on lähtenyt tavallisella ruoka suolalla.
Kuukaisi sitten meidän kylppäri kuhisi sokerimuurahaisia ja laitettiin suolaa lattialle ja annettiin olla pari päivää ja sit suihkutettiin pois niin on murkut pysyny poissa.
 
Meidän entiseen asuntoon oli muurahaiset tehneet yhtenä yönä hyökkäyksen :x Parvekkeen oven kautta tulivat ja jonona kipittelivät keittiöön..yööh!
Laitoin kaksi muurahaisrasiaa parvekkeen oven ulkopuolelle ja sisäpuolelle sekä kulkureitille suolaa ja kanelia!
Lasten takia en alkanut myrkkyjä suihkimaan ja tuolla pysyivät poissa.
 
Hitsin Pimpula harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Vanhan kansan keino taisi olla niin, että siirappia kulhon pohjalle. Murkut menevät sinne, eivätkä pääse pois. Ei ehkä kauhean hygieenistä ja eettisyydenkin kanssa on niin ja näin, mutta kuulemma toimii.
Mä oon kokeillu tätä. Ne mitään sinne menny kun eivätpäässeet korkeeseen kippaan, sit laitoin tassille ja vähän viinaa joukkoon (kun sekin vanhan kansan keino, että siirappia ja viinaa), oikein Finlandia vodkaa laitoin. :D
Ja hitot sanon minä!
Sai aikaan vaan suuremman kuhinan. Pitivät okeen bileet ja kököttivät tassin reunalla lipittämässä siirappivodkaa ja lähtivät sitten ilosesti hoiperrellen pois.. :kieh:
 

Yhteistyössä