sokerihumala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paljonko lapsesi syö karkkia että alkaa olla sokerihumalassa? meillä riittää ihan pari palaa suklaata niin on jo mneo aika vilkasta. eli ei kovin paljin karkkia meillä syödä.

Kerran tehtiin isolle lapsilaumalle sokerihumalatesti.
Toisessa satsissa syötiin hevi- tuotteita ja toisessa ylettömästi karkkia, ym.
hevi- tuotteita syöneet olivat aktiivisempia kuin sokeria syöneet- myös vanhemmat luulivat lasten syöneen paljon sokeria, vaikkei asia näin ollut.

Mielenkiintoista :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Toi sokerihumala on ihan huuhaata

Joo en mäkään ihan tuohon usko. Siitähän on telkkarissa se testikin lapsille, kun toisille annettiin herkkuja ja toisille kasviksia yms eikä huomattu mitään "sokerihumalaa".

Mutta 12v veli on sellainen joka menee kyllä mahdottomaksi kun syö sokeriherkkuja. Villiintyy reippaasti.

itse olen kahdesti saanut itseni sokerihumalaan näin aikuisena ... ensin jokunen vuosi sitten kaverilla, uutenavuotena. olimme selvinpäin, kaverini ei käytä alkoholia. mässäilimme reippaasti ennen kuin lähdimme katsomaan kaupungin ilotulitusta ja äkkiä tajusin olevani kännissä kuin käki, ilman että olin ottanut pisaraakaan alkoholia! oli aika mielenkiintoista :D kaverikin oli melko sekaisin ja hyvä kun pysyimme jalkakäytävällä matkalla keskustaan :laugh: toinen kerta oli viime talvena, kun olin raskaana. kävimme sukulaisella kahvittelemassa ja kun pääsimme kotiin, olin nuppi sekaisin. tukevasti raskaana ja tukevasti humalassa... pelkästä makean syönnistä ! lapsena taas en ikinä päässyt "sokerikekkuliin" vaikka miten yritin..

Jos tiiätte minä ja mun kamu ollaan oltu sokerihumalassa ja voin kertoo et se oli kiwaa! ja jos haluut sokerihumalaa nii syö karkkipussi ja ku tunnet piäntä naurun halua syö lisää ja sokerihumala ei oo mitää kapunkitarinaa

Yhteistyössä