Soittoäänet tietokoneelta muistikortin kanssa kännykkään, miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ongelmana siis ei ole se, miten saan muistikortin tietokoneeseen, se onnistuu kyllä, mutta miten siis tämä musiikin siirtäminen niin, että sen saa soittoääneksi onnistuu? Lataanko siis esim. cd:ltä halutun biisin tietokoneelle ja sitten sen tallennan muistikortille. Ja sitten muistikortti kännykkään ja valitsen sieltä muistikortin valikosta sen biisin soittoääneksi?

Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:
Ongelmana siis ei ole se, miten saan muistikortin tietokoneeseen, se onnistuu kyllä, mutta miten siis tämä musiikin siirtäminen niin, että sen saa soittoääneksi onnistuu? Lataanko siis esim. cd:ltä halutun biisin tietokoneelle ja sitten sen tallennan muistikortille. Ja sitten muistikortti kännykkään ja valitsen sieltä muistikortin valikosta sen biisin soittoääneksi?

juuri näin

juuri noin sun täytyy tehdä!!!!

Mulla ei tullut mitään kaapelia, mutta tosiaan meidän tietokoneeseen sopii se muistikortti adapterilla tohon etupaneeliin. Katsotaan onnistuuko se niin :)

Pitäisikö ne biisit muuten muuttaa mp3-muotoon? Jos niin miten se sitten onnistuu :D ?

kait ne pitää olla mp3 muodossa, mutta mä olen huono näissä ku mies sen aina tekee, ja meillä muuten digikameran johto on samanlainen kun puhelimeen, niin se kävi sillä näppärästi

no mullapas on toinen kysymys mulla on nokia 5000 ja ei muistikorttia siinä miten voi sitten siirtää musiikkia puhelimelle?oon miettiny sitä voisiko joku selvittää mulle?

no mullapas on toinen kysymys mulla on nokia 5000 ja ei muistikorttia siinä miten voi sitten siirtää musiikkia puhelimelle?oon miettiny sitä voisiko joku selvittää mulle?

Alkuperäinen kirjoittaja sampsa:

Kaapelilla tai bluetoothilla puhelin ja tietokone yhteen.

miten saan musiikkii koneelle ja siirtää kännykkään ku ei voi limewirel ladata musaa. et haluisin sellast musaa jonka voi ite valita ja on ilmanen ja voi laittaa kännykkään

Mul sit taas mättii se, et oon kopioinu cd:lt kappaleita koneelle, mut ne on cda-muotosia, eikä känny tai mp3-soitin niit pysty pyörittää. Miten ne voi muuttaa mp3-siks?

Hei mulla on nokia 5000 ja ostion bluetootin mutta en saa asennettua sitä onko olemassa joku piuha jolla siirtää koneelta musaa puhelimeen ??? VASTATKAA PLIIIIS

Alkuperäinen kirjoittaja arska:
perhana mistä löytää muistikortin täältä tietokoneelta???Ei löydy omasta tietokoneesta.adapterilla on kyllä kortti kiinni koneessa.

nyt löyty mutta inisee että tiedostot on jonku muun ohjelman käytössä tai niitä ei ole :(

Mulla ei tullut mitään kaapelia, mutta tosiaan meidän tietokoneeseen sopii se muistikortti adapterilla tohon etupaneeliin. Katsotaan onnistuuko se niin :)

Pitäisikö ne biisit muuten muuttaa mp3-muotoon? Jos niin miten se sitten onnistuu :D ?

Niin.... oon saanu ite muistikortin adapterin avulla etupaneeliin ja tallentanut levyltä kappaleet jotka haluan windows media playerin kirjastoon käyttämällä tallenna levyltä toimintoa. Sen jälkeen olen avannut resurssienhallinnan (tai mikä se nyt onkaan) etsinyt sieltä Musiikki toiminnon, ja avannut tietokone näkymän uudelleen ja ruvennut etsimään sieltä muistikorttiani. Ihme kyllä en löydä muistikorttiani. Löydän vain jotkut oudot siirrettävä levy (H:) I:n J:n K:n ja L:n. kaikista niistä ne sanovat että aseta siirrettävä levy (H:) koneeseen PAITSI kirjaimesta
(J:). J:stä koneeni herjaa; J:/ ei ole käytettävisssä. Funktio ei kelpaa.

Ajattelen että se J saattaisi olla se muistikortti mudda miksi se herjaa että Funktio ei kelpaa? jos jollakulla on kokemusta moisista asioista niin Vastatkaas mulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan !!! :
Hei mulla on nokia 5000 ja ostion bluetootin mutta en saa asennettua sitä onko olemassa joku piuha jolla siirtää koneelta musaa puhelimeen ??? VASTATKAA PLIIIIS

EI BLUETOOTHIA TARVITSE OSTAA! vai????? itse sain ainakin ilmaiseksi.......

En saa musiikkia sisäänrakennetulle muistikortille, ketään vois neuvoo?

en katso tätä foorumii joten neuvot osoitteeseen

gtafinoy@gmail.com (mun vara-sähköposti)

kiitos juhannusviina ja turvaton seksi

Yhteistyössä