H
hölömö
Vieras
Eli ihan aloittelija olen. Ostin muistikortin kännykkään. Miten siis voin tietokoneelta ladata siihen biisejä soittoääneksi kännykkään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:Ongelmana siis ei ole se, miten saan muistikortin tietokoneeseen, se onnistuu kyllä, mutta miten siis tämä musiikin siirtäminen niin, että sen saa soittoääneksi onnistuu? Lataanko siis esim. cd:ltä halutun biisin tietokoneelle ja sitten sen tallennan muistikortille. Ja sitten muistikortti kännykkään ja valitsen sieltä muistikortin valikosta sen biisin soittoääneksi?
Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:Ongelmana siis ei ole se, miten saan muistikortin tietokoneeseen, se onnistuu kyllä, mutta miten siis tämä musiikin siirtäminen niin, että sen saa soittoääneksi onnistuu? Lataanko siis esim. cd:ltä halutun biisin tietokoneelle ja sitten sen tallennan muistikortille. Ja sitten muistikortti kännykkään ja valitsen sieltä muistikortin valikosta sen biisin soittoääneksi?
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mulla on nokian oma joku ohjelma millä siirtää piuhan kautta puhelimeen biisejä.
Alkuperäinen kirjoittaja sampsa:no mullapas on toinen kysymys mulla on nokia 5000 ja ei muistikorttia siinä miten voi sitten siirtää musiikkia puhelimelle?oon miettiny sitä voisiko joku selvittää mulle?
Alkuperäinen kirjoittaja arska:perhana mistä löytää muistikortin täältä tietokoneelta???Ei löydy omasta tietokoneesta.adapterilla on kyllä kortti kiinni koneessa.
Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:Mulla ei tullut mitään kaapelia, mutta tosiaan meidän tietokoneeseen sopii se muistikortti adapterilla tohon etupaneeliin. Katsotaan onnistuuko se niin![]()
Pitäisikö ne biisit muuten muuttaa mp3-muotoon? Jos niin miten se sitten onnistuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan !!! :Hei mulla on nokia 5000 ja ostion bluetootin mutta en saa asennettua sitä onko olemassa joku piuha jolla siirtää koneelta musaa puhelimeen ??? VASTATKAA PLIIIIS