Soittiko joku siitä Venlakoosta sossuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ainakaan profiilissa ole ketjua.
Eikä ole kirjautunut perjantain jälkeen.
Jos on täällä harmaana tai uudella nikillä?

sano ainaki siinä ketjussa lähtevänsä jonnekkin. Olisko mennyt vanhempiensa luokse..

Näin taisi kirjoittaa.

Lopettakaa jo sensaationnälkäiset pöljät. Mikä teitä riivaa taas. Täysin tuntemattoman ihmisen elämä kiinnostaa niin maan perkeleesti. SAIRASTA.

Nojaa, mun mielestä on ihan normaalia huolestua kun joku kirjoittelee ihan nikillä ja omalla naamalla lapsiin kohdistuvasta pahoinpitelystä...
Toivottavasti heillä on kaikki hyvin.

Lopettakaa jo sensaationnälkäiset pöljät. Mikä teitä riivaa taas. Täysin tuntemattoman ihmisen elämä kiinnostaa niin maan perkeleesti. SAIRASTA.

kyllä se vaan meinaa huoli olla tän perheen lapsista.. millanen tulevaisuus on jos isä on lapselle mustelmiakin aiheuttanut yms. mitä ketjusta sai lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Mitä siinä oli ja miksi ois pitäny sossuun soittaa? Oon pari (naurettavaa) ketjua lukenju sen ukon baarireissusta.

mies pahoinpidellyt lapsia ja uhkaillut

Just joo..no ihan aiheellista huolestua, jos on tollasta kirjottnau. Toivottavasti ei mee enää takas sen ukon luokse :/

Alkuperäinen kirjoittaja as if:

Nojaa, mun mielestä on ihan normaalia huolestua kun joku kirjoittelee ihan nikillä ja omalla naamalla lapsiin kohdistuvasta pahoinpitelystä...

Kai heidän lähipiiri, naapurit, sukulaiset... tai joku muu heidät tunteva taho pelastaa. Me täälä ei tiedetä heistä MITÄÄN. Ja aina tämä ei vaikuta huolestumiselta, vaan ihan vaan variksista paikalla raakkumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:

kyllä se vaan meinaa huoli olla tän perheen lapsista.. millanen tulevaisuus on jos isä on lapselle mustelmiakin aiheuttanut yms. mitä ketjusta sai lukea.

Niin. "Mitä ketjusta sai lukea." Minä en aukottomasti usko ihan kaikkea täälä, saati tee niistä ilmoitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:

Kai heidän lähipiiri, naapurit, sukulaiset... tai joku muu heidät tunteva taho pelastaa. Me täälä ei tiedetä heistä MITÄÄN. Ja aina tämä ei vaikuta huolestumiselta, vaan ihan vaan variksista paikalla raakkumassa.

Jaa-a, toivottavasti lähipiiri on tietoinen ja auttaa. Jonkinmoisena avunhuutona mä kyllä näen tänne ihan tunnistettavana kirjoittamisen :(

Yhteistyössä