soitin tänää terkkarille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
kun mun on pitkään aikaan olu vasen korva lukos ja humisee, ja tuntuu et siellä on painetta ja joskus särkee ja sit huimaa vasempaan korvaan suuntaan välillä.
ne sano et ne pesee mun korvat, mut kun mulla on tää paniikkihäiriö, ni sanokaa mulle ettei siellä mitään vakavaa oo ja ne saa pestyä mun korvat!!!!

Minulla oli korva tosi kipeänä, mutta vaiva hoitui korvan pesulla. Sain ohjeeksi suihkuttaa ceridal-öljyä korviin säännöllisesti, niin korva ehkä säilyy puhtaampana vaikusta. Minulla korvan huuhtelu sattui, mutta olo helpotti heti sen jälkeen. suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Minulla oli korva tosi kipeänä, mutta vaiva hoitui korvan pesulla. Sain ohjeeksi suihkuttaa ceridal-öljyä korviin säännöllisesti, niin korva ehkä säilyy puhtaampana vaikusta. Minulla korvan huuhtelu sattui, mutta olo helpotti heti sen jälkeen. suosittelen.

huimasiko sua?

mä menin tietty googlettaa jostain vahatulpasta, ni siellä luki et jos huimaa ni on otettava yhteyttä lääkäriin! tuleeko musta kuuro? mä en ikinä enää googleta mitään sairauksia!!!

Olitkos sä raskaana? Silloin kun odotin esikoista muistan tosi monen raskaanaolleen tutun valittaneen korvien lukkiutumista :whistle: itelläkin oli jossain vaiheessa nimittäin

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Olitkos sä raskaana? Silloin kun odotin esikoista muistan tosi monen raskaanaolleen tutun valittaneen korvien lukkiutumista :whistle: itelläkin oli jossain vaiheessa nimittäin

juu olin, mut tää on ollu jo ennen sitä, nyt se vaan on jo sietämätön lukkiutuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

juu olin, mut tää on ollu jo ennen sitä, nyt se vaan on jo sietämätön lukkiutuminen.

Niin just. Mulla oli kanssa joskus pitkään ja se oli ärsyttävää... meni ohi itekseen

Ihmisen tasapainoelimet sijaitsevat korvassa, siksi niinkin vähäpätöinen asia kuin vahatulppa voi vaikuttaa esim. huimauksena. Ei varmasti mitään syytä huoleen, korva huuhdotaan ja ongelma on poissa. Ja vastaisuuden varalle kannattaa tosiaan suihkia tuota ceridalia korviin, niin vaikku pysyy löysempänä eikä jää tukkimaan korvakäytävää.

ne vaan huuhtelee sun korvat, se on itseasiassa ihan kivan tuntosta. Älä turhaan hätäile ihan rutiini toimenpide, hyvin se menee eikä suhun satu yhtää. Jos alkaa huimaan nii sä voit pyytää saada maata hetken aikaa! KYL SÄ SIITÄ SELVIÄT panikoimatta!

:heart: kitos teille. mulla ei oo sitten mitään vakavaa. jos mun vuoden mittaset huimaukset loppuu tähän kaikkien tutkimusten jöälkeen ni mä tuun tänne huome ilmottaa että taidanpa nauraa koko v-lopun.

Yhteistyössä