Soitin ennustajalle :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "katja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"katja"

Vieras
Olen vauva kuumeillut pikkuisen. Mies ei haluaisi lasta kun nuo kaksi hälle riittävät..Aloin etsiä ennustuksia netistä et vieläkö me tehtäs vauva..

Ensin tein tarot pöydän erääseen nettipaikkaan. Kysymykseni oli teemmekö vielä lapsia mieheni kanssa. Korttien vastaus oli että ei kannata tehdä päätöstä juuri nyt ja jos tekisin mitään suuria päätöksiä nyt, katuisin päätöstä myöhemmin..

Menin toiseen tarot kortti paikkaan ja valitsin kortit miettien samaa kysymystä. Tulkinta kertoi, että harkitsen jotain jonka aika ei ole vielä ja ympäristö ei ole harkinnalleni avoin, eikä suotuisa.

Soitin sitten ennustajalle puhelimessa (joojoo, tiedetään, överiksi meni), MUTTA aika samankaltaista hänkin kertoi...Puhelu meni näin (en halunnut paljastaa liikaa ja antaa johdatella keskustelua)

Ennustaja: Hei! Margit puhelimessa
Minä: haluaisin kysymykseen vastauksen
E:Kerro vaan
M:Teenkö enää lapsia?
E: katsotaan, valitse kortti, oikea, keskeltä vai vasen?
M:vasen
E: Kyllä sinulla sellaiseen olisi mahdollisuus, mutta näen jonkin esteen tälle, onko sinulla terveydellistä haittaa tulla raskaaksi? Tällä hetkellä näen jotain estettä ja ehkä lääkärin?
Minä: ei ole, ajatuksissa vain ristiriitaa
Ennustaja: Niin...hiljaisuus...Ehkä miehesi ei halua lasta? Vai itsekkö mietit?
Minä: Miltä sinusta nyt tuntuu, saatko mitään irti tästä?
E: tulkitsen tämän niin että voit tulla raskaaksi, mutta jos tulet..Otatko taas kortin, vasen, oikea, vai keskeltä
M: Vasen
E: Joo, jos tulisit nyt raskaaksi, joku, ehkä miehesi kokisi sen petturuutena ja tästä koituu jotain harmia, edelleen näkisin terveydellistäkin haittaa..
M: Entä tulevaisuudessa??
E: Tulevaisuudessa on kaikki avoimena, en näkisi ongelmaa, mutta lapsen aika ei olisi juuri nyt..Mitä mieltä itse olet tästä tilanteesta?
M: Kiitos, tästä oli jo apua, soitan ehkä myöhemmin, hei hei
E: hei hei..

Ja minulla on tällä hetkellä kierukka ja kohtutulehdus päällä joten melko hyvin tulkittu mielestäni! Taatusti soitan uudelleen..:)

Ei kait nyt yksi tulehdus ole terveydellinen haitta? oletin tarkoittavan että voinko tulla raskaaksi ylipäätään?? tarkoitus ei ollut jaaritella kauaa, melko hintava puhelu. Mut mielestäni "näki" hyvin kun kertoi terveydellisestä haitasta, vaikken sitä itse sanonut..

Puuh :D koko ennustustouhuhan perustuu siihen, et ihmiset on aika ennalta-arvattavia otuksia. Etenki jos suhdeasioista on kyse, niin ei tarvi olla kovinkaan kummoinen guru selvittääkseen, mistä kiikastaa. "Ristiriita" on lapsen teossa on hyvin helposti tulkittavissa niin, että parisuhteessa asiasta ollaan eri mieltä. Toki voi olla myös itsellään ristiriitaisia ajatuksia, mutta sekin selviää parilla johdattelevalla kysymyksellä. Ja tuossahan ennustaja ei kertonut sulle mitään, esitti vastakysymyksiä ja "ehkä" vastauksia, eli sai sut kertomaan tilanteesta enemmän. Periaatteessa ennustaja toimii siis samalla tavalla ku moni psykologi! Älä missään nimessä enää soita, menee rahat hukkaan :D

Eikös nuo trotit ole juuri sellaiseen ennustukseen , mikä kertoo korteista lukijan omaa alitajuntaa.. Eli kun luin kortteja sain niistä ei vielä tulkintoja koska en itsekkään olisi valmis vielä lapsen tekoon ja haluan tulkita ne niin??

Ja ennustaja puhelimessa ehkä kuuli empivän äänen sävyn ja johdatteli siihen suuntaan??? jos oisin innoissani kysynyt milloin saan seuraavan lapsen, ois alkanu jaarittelemaan jotain muuta???

En tajuu tota sun trot-selostusta mutta vuorenvarmaa on se, että ennustus on humpuukia. Hyvä ennustaja tenttaa sua "huomaamattasi" ja vetää siitä sellaiset johtopäätökset, mitä kuka tahansa hyvänpäiväntuttu vois vetää ihan ilimatteeksi.

tarot kortit siis.. Siinä etusivulla selitettiin että niillä lähinnä tutkitaan omia alitajunnan ajatuksia ja ennustetaan.. Tuli mieleen että nehän jokainen tulkitsee sitten niiku itselle on eniten mieleen..

tuossa oli tosiaan koko lyhyt puhelu (tiirasin kelloa ja laskin paljon jo maksaa :)) eihän se ehtinyt tentata mitään?? tai kysyi haluaako mies lapsia, mutta vastasin et kerro miltä susta tää näyttää...

Sattui nimittäin niin, että saatoin soittaa keväällä samalle ennustajalle, nimi on ainakin sama ja kyselin samankaltaista asiaa. Kirjoitan tänne, koska vastaukset jotka sain olivat erilaisia, mutta samalla tapaa kysyttiin minkä kortin otan. Minulle sanottiin, että asia on nyt tärkeä ja kiireellinen, on oikea aika, että myöhemmin en enää jaksa tätä kaikkea mikä raskauteen liittyy. Laskettu aika siis lähestyy, mutta olen myös saanut kuulla, että toisella vanhemmistani on syöpä. Jos lykkäsin tätä lapsenhankintaa muutaman kuukauden, enää en ajattelisikaan sitä. Eli olen tyytyväinen, että soitin.

Yhteistyössä