V
vieras
Vieras
vai menettekö vaan ovesta sisään, vaikka olisitte ekat tulijat?
Hupsu kysymys.... =)
Mutta kysynpä silti.
Hupsu kysymys.... =)
Mutta kysynpä silti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ollenkaan hupsu kysymys:Pph vastaa: ovi on avoinna, ei tarvi kilauttaa. Asun omakotitalossa.
Alkuperäinen kirjoittaja pph myös:Meillä lähti myös patterit ovikellosta. Mutta syy oli se, että eräs perhe ei ymmärtänyt että työvuoromuutoksista EI VOI ilmoittaa edellisen yönä klo 23.30.
Eli olivat aamulla ovella klo 6.30 monta kertaa, vaikka mulle toimitetussa työvuorolistassa olis ollut vasta 11.00 lapsen tuontiaika.
Ja he olivat vaan "unohtaneet" ilmoittaa aiemmin..
Alkuperäinen kirjoittaja Perhepäivähoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja pph myös:Meillä lähti myös patterit ovikellosta. Mutta syy oli se, että eräs perhe ei ymmärtänyt että työvuoromuutoksista EI VOI ilmoittaa edellisen yönä klo 23.30.
Eli olivat aamulla ovella klo 6.30 monta kertaa, vaikka mulle toimitetussa työvuorolistassa olis ollut vasta 11.00 lapsen tuontiaika.
Monesta asiasta "unohdetaan" muistuttaa... sitten ihmetellään, jos pph on happaman näköisenä kun odottaa lapsia hoitoon klo 9 ja nämä ovat oven takana klo 6....
Alkuperäinen kirjoittaja myös pph:Alkuperäinen kirjoittaja Perhepäivähoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja pph myös:Meillä lähti myös patterit ovikellosta. Mutta syy oli se, että eräs perhe ei ymmärtänyt että työvuoromuutoksista EI VOI ilmoittaa edellisen yönä klo 23.30.
Monesta asiasta "unohdetaan" muistuttaa... sitten ihmetellään, jos pph on happaman näköisenä kun odottaa lapsia hoitoon klo 9 ja nämä ovat oven takana klo 6....
Mulla kövi sitten jo kerran niin, että oli oman lapsen lääkäri sovittu klo 8.00 ja oletin siis työpäivän alkavan kello 9.30 niin kuin listoissa oli.
No nämä oli taas sitten ovella klo 6.30 ja äkisi taas että kyllä mie koitin sulle soittaa eilen..Katsoin puhelinta, ja juu, oli koitettu soittaa klo 23.00. Olin silloin jo nukkumassa ja puhelin äänettömällä-
Sanoin tyynesti, että mun työpäivä alkaa klo 9,30 ja menemme lääkäriin kuopuksen kanssa. Eli tervetuloa silloin!
Oli mennyt valittamaan ohjaajallemme, mutta häneltä saikin aivan saman vastauksen kuin minulta oli monta kertaa saanut; hoitaja ei ole velvollinen muuttamaan noin lyhyellä varoitusajalla omaa tyäaikaansa.