V
vieras
Vieras
Tyhmä kysymys varmaan, mutta kysynpä kuitenkin. Miten toimitte kun viette lapsen aamulla hoitoon? Jätättekö ulkovaatteet päällä hoitajalle vai riisutteko/odotatte että lapsi riisu vaatteet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Riisutaan lapsi ja laitetaan tossut jalkaan, halit pusut ja heipat
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Riisutaan lapsi ja laitetaan tossut jalkaan, halit pusut ja heipat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me ei pestä käsiä kun tullaan päiväkotiin..
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Mulla on kauhea stressi päiväkodista ja kanssakäymisistä henkilökunnan kanssa. Saatiin tänään siis kuulla että aloitamme syyskuun alussa päiväkodissa. Itse olen työskennelyt harjoittelijana, ja ihan kaikista vanhemmista keksitään jotain paskanjauhannan aihetta kahvihuoneessa.
Jos on halvat ulkovaatteet on se paha. Jos taas on ReimaTec:iä se on ostettu vain merkin takia. Jos tytöllä on vaaleanpunaista on hän lellitty, ja vaatteet ostetaan miellyttämään vain äidin silmää, ei leikkeihin. Jos vaatteet haisee tunkkaisilta asuu perhe hometalossa tai polttavat tupakkaa autossa...
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Mulla on kauhea stressi päiväkodista ja kanssakäymisistä henkilökunnan kanssa. Saatiin tänään siis kuulla että aloitamme syyskuun alussa päiväkodissa. Itse olen työskennelyt harjoittelijana, ja ihan kaikista vanhemmista keksitään jotain paskanjauhannan aihetta kahvihuoneessa.
Jos on halvat ulkovaatteet on se paha. Jos taas on ReimaTec:iä se on ostettu vain merkin takia. Jos tytöllä on vaaleanpunaista on hän lellitty, ja vaatteet ostetaan miellyttämään vain äidin silmää, ei leikkeihin. Jos vaatteet haisee tunkkaisilta asuu perhe hometalossa tai polttavat tupakkaa autossa...
Kauhee stressi ihan pienistäkin asioista, esim. mä häpeän ilmoittaa että meidän 3-vuotias on vielä vaipoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Mulla on kauhea stressi päiväkodista ja kanssakäymisistä henkilökunnan kanssa. Saatiin tänään siis kuulla että aloitamme syyskuun alussa päiväkodissa. Itse olen työskennelyt harjoittelijana, ja ihan kaikista vanhemmista keksitään jotain paskanjauhannan aihetta kahvihuoneessa.
Oletpa ollut surkeassa paikassa harjoittelemassa.![]()
Mä olen ollut useassa pk:ssa töissä ja vielä missään, ei olla kahvipöydässä keskusteltu vanhemmista tai oikeastaan paljon lapsistakaan. Vaan ihan jostain muusta, sen lyhyen tauon ajan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *:Meillä alkaa pk kohta (poika 2v). Matkaa kotoa on 100m ja se taitetaan varmaankin yleensä rattaissa. Tarviiko tosiaan pestä kädet kun tullaan?
Alkuperäinen kirjoittaja *:Meillä alkaa pk kohta (poika 2v). Matkaa kotoa on 100m ja se taitetaan varmaankin yleensä rattaissa. Tarviiko tosiaan pestä kädet kun tullaan?
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Mulla on kauhea stressi päiväkodista ja kanssakäymisistä henkilökunnan kanssa. Saatiin tänään siis kuulla että aloitamme syyskuun alussa päiväkodissa. Itse olen työskennelyt harjoittelijana, ja ihan kaikista vanhemmista keksitään jotain paskanjauhannan aihetta kahvihuoneessa.
Oletpa ollut surkeassa paikassa harjoittelemassa.![]()
Mä olen ollut useassa pk:ssa töissä ja vielä missään, ei olla kahvipöydässä keskusteltu vanhemmista tai oikeastaan paljon lapsistakaan. Vaan ihan jostain muusta, sen lyhyen tauon ajan.![]()
No tosiaan, kun en halunnut jatkaa harjoittelua sopimuksen päätyttyä, sain aika hyvän todistuksen sieltä :/