soitanko lekurille vai en..masennuksesta

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
hmmm vertaistukea kaipaan..olen tässä nyt aamun miettinyt,soitanko lääkärille ja varaan ajan masennuksen takia.oloa jatkunut noin kaksi vkoa,välillä on masis poissakin.jaksan kyllä tehdä kaikkea ja ei todellakaan ole mitään itsetuho ajatuksia,on vaan masentunut olo ja veto poissa,välillä kurkussa sellainen "pala"..ei ole ikinä ollut tälläistä ,siksi mietinkin jos tämä nyt ei mene itsestään pois...hmmm
 
No, ei kannata lekureita työllistää tuon takia. Tämä ilma tekee itsekunkin "masentuneeksi"/alakuloiseksi. Ihan tyypillistä, kun on kylmä, kolea ja pimeä ilma. Mutta jos ei ole kyse "normaalista" kaamosmasennuksesta, vaan jostain pahemmasta, niin sitten kannattaa mennä.
 
vieras
Saatko nukuttua hyvin? Jos et saa, niin sinua hakisin apua. Ainakin itselläni uniongelmat pitkittyessään jäävät päälle. Nykyisin katkaisen kierteen heti nukahtamislääkkeillä, jolloin väsymys ei ehdi muuttua masennukseksi. Aiemmin olen ollut masentunut ja masennuksen ensi oire oli unettomuus, joka paheni jatkuvasti.
 
clivia
No noista testeistä sen verran että riippuu päivästä millaiset fiilikset on kun sen teet.
Jos on paska päivä saat tulokseksi vaikea masennus,eli en noihin luottais.
Olen sitä mieltä edelleen että ei aihetta lääkäriin.
 
vieras
OK, jos sinulla ei ole nukahtamisvaikeutta ja jos et herää ennen aikaisesti (ennenkuin on pakko), niin tilanne kuulostaa hyvältä. Neuvolassa voit ottaa asian joka tapauksessa puheeksi.
 

Yhteistyössä