Soini ja persut edustavat KANSAA!

Itseäni ajatus Kike Elomaasta huuli pyöreänä eduskunnan istunnossa pohtimassa että mistähän tässä nyt on kyse, lakkasi ahdistamasta kun tajusin että vakka kantensa valitsee :D En ihmettelisi lainkaan, vaikka seuraavaksi presidentiksi valittaisiin munamies ja Nykäsen Matti lähetettäisiin Brysseliin, kun se kerran on niin mukava mies ja sanoo asiat niin kuin ne on. Maanpakoa suunnittelevat ne yltiöoptimistit, jotka kuvittelivat punaniskaisuuden katoavaksi kansanperinnöksi. Itse en moisia harhaluuloja elätellyt sen jälkeen, kun osoittautui löytyvän joukoittain ihmisiä, jotka ovat valmiita lähettämään Tony Halmeen päättämään omista asioistaan.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Nukkuvat ovat sitä mieltä, että suomessa on kaikki hyvin vaikka mitä äänestäisivät. Eikä todellisuudessakaan ole suurta merkitystä kuka on vallassa. Ainakin Kokoomus, SDP ja Keskusta ovat lähellä toisiaan, muttei persutkaan ratkaisevasti heistä eroa. Varsinkin kun kukaan puolueista ei pääse määräämään yksin.
 
määäää
Itseäni ajatus Kike Elomaasta huuli pyöreänä eduskunnan istunnossa pohtimassa että mistähän tässä nyt on kyse, meni ohi kun tajusin että vakka kantensa valitsee :D En ihmettelisi lainkaan, vaikka seuraavaksi presidentiksi valittaisiin munamies ja Nykäsen Matti lähetettäisiin Brysseliin, kun se kerran on niin mukava mies ja sanoo asiat niin kuin ne on. Maanpakoa suunnittelevat ne yltiöoptimistit, jotka kuvittelivat punaniskaisuuden katoavaksi kansanperinnöksi. Itse en moisia harhaluuloja elätellyt sen jälkeen, kun osoittautui löytyvän joukoittain ihmisiä, jotka ovat valmiita lähettämään Tony Halmeen päättämään omista asioistaan.
Eikös Kike ole oman kylän naisia, sentakia se valittiin eduskuntaan, sama kun Vantaalta pääsi se oman kylän poika demareista, jonka kaikki tunsivat. Antti Lindtman oli tämä hemmo.
 
"pepe"
Jotakinhan ne perinteiset valtapuolueet on väärin tehneet ku kansa kokee tarpeekseen persuja äänestää.
Puolet äänistä meni vanhoille hallituspuolueille ja Kokoomus otti vaalivoiton, joten jotain ne ovat oikein tehneet kun kansa haluaa hallituksen jatkavan.

SDP nousi oppositiosta toiseksi suurimmaksi puolueeksi. Heillä lienee tarjota vaihtoehto, kun kansa on kokenut tarpeelliseksi heitä äänestää.
 
[QUOTE="vieras";23626699]Nukkuvat ovat sitä mieltä, että suomessa on kaikki hyvin vaikka mitä äänestäisivät. Eikä todellisuudessakaan ole suurta merkitystä kuka on vallassa. Ainakin Kokoomus, SDP ja Keskusta ovat lähellä toisiaan, muttei persutkaan ratkaisevasti heistä eroa. Varsinkin kun kukaan puolueista ei pääse määräämään yksin.[/QUOTE]

Pitäisikö persujen päästä päättämään yksin? Haluavatko heitä kannattavat diktatuuria ja Soinista vahvaa johtajaa? Olen kuvitellut lukevani Perussuomalaisten ohjelmasta että he kannattavat yksilön omaa vastuuta elämän hallinnasta, valtion olisi ehkä tarjottava siihen paremmat mahdollisuudet, mutta mitään holhous yhteiskuntaa persut ei mielestäni aja.
 
määäää
[QUOTE="pepe";23626817]Sopikaa keskenänne joku salainen tervehdys. Esimerkiksi käden nostaminen suorana yläviistoon voisi sopia.[/QUOTE]

Natsikortti :D Korotan Stalinilla, mitäs siihen sanot.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja määäää;23626858:
Natsikortti :D Korotan Stalinilla, mitäs siihen sanot.
Stalinisteja ei ole paljoa enää. Ja ne, joita tiedän, ovat aika passiivisia. Lähinnä odottavat, että joku tuo aseet käteen ja sitten lähdetään. Sitä ennen ei kannata ilmeisesti tehdä mitään. Kaikki on turhaa. Suomessa ehkä joku muutama hassu tällanen?
 
"vieras"
Pitäisikö persujen päästä päättämään yksin? Haluavatko heitä kannattavat diktatuuria ja Soinista vahvaa johtajaa? Olen kuvitellut lukevani Perussuomalaisten ohjelmasta että he kannattavat yksilön omaa vastuuta elämän hallinnasta, valtion olisi ehkä tarjottava siihen paremmat mahdollisuudet, mutta mitään holhous yhteiskuntaa persut ei mielestäni aja.
Mielestäni minkään puolueen ei pitäisi päästä määräämään yksin. Ei edes omani joka siis ei ole PS. Minä olen liberaali jonka arvot eroavat jonkin verran persujen konservatismista.
 
Pitäisikö persujen päästä päättämään yksin? Haluavatko heitä kannattavat diktatuuria ja Soinista vahvaa johtajaa? Olen kuvitellut lukevani Perussuomalaisten ohjelmasta että he kannattavat yksilön omaa vastuuta elämän hallinnasta, valtion olisi ehkä tarjottava siihen paremmat mahdollisuudet, mutta mitään holhous yhteiskuntaa persut ei mielestäni aja.
Yksilönvastuu ei kyllä ole mikään persujen keksintö, vaan löytyy kyllä kauniisti muotoiltuna muualtakin oikeistoideologiasta. Esimerkiksi kokoomuksen into liputtaa vapaaehtoisjärjestelyiden puolesta, ei välttämättä tarkoita että kokkarit itse viettävät mieluusti sunnuntai-iltapäiviään työntelemällä mummoja pyörätuolissa koukkuniemessä ;)
 
"minna"
[QUOTE="vieras";23626699]Nukkuvat ovat sitä mieltä, että suomessa on kaikki hyvin vaikka mitä äänestäisivät. Eikä todellisuudessakaan ole suurta merkitystä kuka on vallassa. Ainakin Kokoomus, SDP ja Keskusta ovat lähellä toisiaan, muttei persutkaan ratkaisevasti heistä eroa. Varsinkin kun kukaan puolueista ei pääse määräämään yksin.[/QUOTE]

Nukkuvista iso osa on sitä mieltä, että Suomessa on kaikki huonosti vaikka mitä äänestäisivät, eikä todellisuudessakaan ole suurta merkitystä kuka on vallassa.
 
oksetus
Just tänään ihmettelin, että eikö se Halla-ahokaan kykene mielipiteitään haastattelussa perustelemaan ja naureskelee sitten kavereidensa kanssa nettipalstallaan, kun häneltä asiasta kysellään. Jos sanoo jotain julkisuuden henkilönä ja julkisesti, pitäisi kyetä kestämään seuraukset.
Ihan kauheat nuo halla-ahon lausahduksen ihmisarvosta suoraan sanoen. Hävettää kansan puolesta tietää, että häntäkin äänesti se 14 000. Kuvittelevatko ne äänestäjät olevansa ihmisen arvoisia halla-ahon silmissä? Eiväthän he sitten edes näiden lausahdusten perusteella ansaitse ihmisarvoa, silloin kun ovat työttöminä tai sairaina, eivätkä tuota yhteiskunnalle miljoonia!
 
Poliisiministeri Halla-aho
Ihan kauheat nuo halla-ahon lausahduksen ihmisarvosta suoraan sanoen. Hävettää kansan puolesta tietää, että häntäkin äänesti se 14 000. Kuvittelevatko ne äänestäjät olevansa ihmisen arvoisia halla-ahon silmissä? Eiväthän he sitten edes näiden lausahdusten perusteella ansaitse ihmisarvoa, silloin kun ovat työttöminä tai sairaina, eivätkä tuota yhteiskunnalle miljoonia!
Varo vaan ettei ajatuspoliisi kolkuta sun ovelle, Tuija Braxin (virheet) rusnaama laki antaa tähän mahdollisuuden.
 
"vieras"
Ihan kauheat nuo halla-ahon lausahduksen ihmisarvosta suoraan sanoen. Hävettää kansan puolesta tietää, että häntäkin äänesti se 14 000. Kuvittelevatko ne äänestäjät olevansa ihmisen arvoisia halla-ahon silmissä? Eiväthän he sitten edes näiden lausahdusten perusteella ansaitse ihmisarvoa, silloin kun ovat työttöminä tai sairaina, eivätkä tuota yhteiskunnalle miljoonia!
Mene köyhä töihin ettei sun tartte valittaa.
 
Yksilönvastuu ei kyllä ole mikään persujen keksintö, vaan löytyy kyllä kauniisti muotoiltuna muualtakin oikeistoideologiasta. Esimerkiksi kokoomuksen into liputtaa vapaaehtoisjärjestelyiden puolesta, ei välttämättä tarkoita että kokkarit itse viettävät mieluusti sunnuntai-iltapäiviään työntelemällä mummoja pyörätuolissa koukkuniemessä ;)
Enhän minä niin väittänytkään että se löytyisi vain persujen ohjelmasta, mutta eivät pesutkaan ole syytämässä rahaa "lorvailusta" edes suomalaisille.
Ja edelleenkään itse en ole sen paremmin persujen kuin kokoomuksenkaan kannattaja. Demokratian kannattaja olen ja siihen kuuluu myös vastuu niin itsestä kuin muista enennen kaikkea omasta lähipiiristä toki myös laajemmin kanssaihmisistä.
Sitä en kannata että vapaaehtoisuudella korvataan palkkatyötä esim. laitoksissa tai vanhustenhoidossa, mutta minusta on nurin kurista että palkkaa pitäisi maksaa lähimmäisen välittämisestä.
 

Yhteistyössä