Suomen kansa ne on sinne äänestäneet, joten vaihtakaapa se persujen ja Soinin mollaaminen ihan suomen kansan mollaamiseksi, haloo!
Silti mm.Soini saa tunteet kuumenemaan monella; huvittavaaLolz, taitaa jäädä kannatus äänioikeutettujen keskuudessa johonkin reiluun kymmeneen prosenttiin persuilla, joten en nyt sanoisi koko kansan mielipiteeksi.
Ja sekös teitä sapettaakiAlkuperäinen kirjoittaja mikäs minä sitten olen.;23621738:Käsittääkseni olen myös kansaa ja omaan oikeuden mielipiteeseeni. Ja minulla on varsin vähän ajatuksia jotka käyvät yksiin persujen kanssa.
Heidän äänisaaliinsa ei tainnut olla sataa prossaa.
Mut vain 70% äänioikeutetuista äänesti. Saadakseen oikean kannatusluvun, täytyy persujen äänestyskannatus äänestäneiden keskuudessa kertoa tuolla äänestysprossalla. Nukkuvat sai suurimman suosion näissäkin vaaleissa.1/5 kansasta on äänestänyt Soinin puoluetta. Joten en nyt laskisi ihan niin pollealla matikalla kuitenkaan, että perussuomalaisten kannattajat = Suomen kansa
jep, niinhän se on kansan mielipide ja aikamoista junttilaa siellä kehä 3:n toisella puolella onkin.Suomen kansa ne on sinne äänestäneet, joten vaihtakaapa se persujen ja Soinin mollaaminen ihan suomen kansan mollaamiseksi, haloo!
http://cdn1.beeffco.com/files/poll-images/normal/perussuomalaiset_1932.jpgOnko palsta jo profiloinut tyypillisen persujen äänestäjän?