Söin juuri perhepizzan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis et ole tosissas, valehtelet..? Edes minä, syömäreistä suurin en pystyis vetään edes tavallista pizzaa kokonaan, saati perheversiota :x yök...

No et sä mikään suursyömäri ole jos et voi ees tavan pizzaa syödä kerralla :D :D

Siis et ole tosissas, valehtelet..? Edes minä, syömäreistä suurin en pystyis vetään edes tavallista pizzaa kokonaan, saati perheversiota :x yök...

et todellakaan ole syömäreistä suurin jos et normaalipitsaa voi syödä kokonaan :o

kaikki mun ei-syöppökavereistakin kyl syö pitsansa kokonaan..

Minä en yleensä jaksa edes normipizzaa kokonaan, mutta miehelle on aina tilattava 2 normaalikokoista ja se vetää ne parhaassa tapauksessa kerralla, usein tosin jää pieni palal vähän myöhemmäksi.

Mun kaveri joka on noin 165-senttinen 50-kiloinen jaksaa syödä mutta minä 170-senttinen 80-kiloinen en todellakaan jaksa.
Painolla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.

täällähän valehdellaan oikein urakalla, minulla on ylipainoa 10 kiloa ja yksi pizza menee heittäen, perhepizzakin menee jos vähän levähtää. Myöntäkää muutkin et kyllä on helppoa syödä liikaa, siitä kait ne liikakilot johtuu eikä muusta. Tai sit mä olen Suomen ainut syömällä lihonut.

täällähän valehdellaan oikein urakalla, minulla on ylipainoa 10 kiloa ja yksi pizza menee heittäen, perhepizzakin menee jos vähän levähtää. Myöntäkää muutkin et kyllä on helppoa syödä liikaa, siitä kait ne liikakilot johtuu eikä muusta. Tai sit mä olen Suomen ainut syömällä lihonut.

Mä en pysty syömään edes kokonaista pizzaa kerralla ja olen ylipainoinen. Ei ylipaino tarkoita sitä että mättää kokonaisia pizzoja kerralla. Itse olen lihonut syömällä liian usein ennemmin kuin liian isoilla annosmäärillä.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:

Mä en pysty syömään edes kokonaista pizzaa kerralla ja olen ylipainoinen. Ei ylipaino tarkoita sitä että mättää kokonaisia pizzoja kerralla. Itse olen lihonut syömällä liian usein ennemmin kuin liian isoilla annosmäärillä.

jep,sehän siinä just on. ei paino vaikuta tuohon vaan se minkäkokoisia annoksia on syönyt.

Jos perhepizza on Kotipizzan tekemä, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Niiden pizzat on niin pieniä, että kun kerran pierasee on taasen nälkä. Mutta jos se nyt on karvakäden tekemä, niin hattua nostan.

Yhteistyössä