J
jee
Vieras
äsken söin KOKO perhepizzan yksin
vähän on masu täynnä,ei tollasessa Pekoni BBQ- pizzassa oo kun 2469,6 kcal. ;P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis et ole tosissas, valehtelet..? Edes minä, syömäreistä suurin en pystyis vetään edes tavallista pizzaa kokonaan, saati perheversiota :x yök...
Alkuperäinen kirjoittaja jee:äsken söin KOKO perhepizzan yksinvähän on masu täynnä,ei tollasessa Pekoni BBQ- pizzassa oo kun 2469,6 kcal. ;P
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja jee:äsken söin KOKO perhepizzan yksinvähän on masu täynnä,ei tollasessa Pekoni BBQ- pizzassa oo kun 2469,6 kcal. ;P
Sun täytyy olla MIES
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis et ole tosissas, valehtelet..? Edes minä, syömäreistä suurin en pystyis vetään edes tavallista pizzaa kokonaan, saati perheversiota :x yök...
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:ja peppu leviää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hui, kuinka isoja olette, perhepizzan syöneet? En mäkään pystyisi, vaikka en pikkuruinen olekaan...Kun yleensä en pysty edes normipizzaakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hui, kuinka isoja olette, perhepizzan syöneet? En mäkään pystyisi, vaikka en pikkuruinen olekaan...Kun yleensä en pysty edes normipizzaakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täällähän valehdellaan oikein urakalla, minulla on ylipainoa 10 kiloa ja yksi pizza menee heittäen, perhepizzakin menee jos vähän levähtää. Myöntäkää muutkin et kyllä on helppoa syödä liikaa, siitä kait ne liikakilot johtuu eikä muusta. Tai sit mä olen Suomen ainut syömällä lihonut.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täällähän valehdellaan oikein urakalla, minulla on ylipainoa 10 kiloa ja yksi pizza menee heittäen, perhepizzakin menee jos vähän levähtää. Myöntäkää muutkin et kyllä on helppoa syödä liikaa, siitä kait ne liikakilot johtuu eikä muusta. Tai sit mä olen Suomen ainut syömällä lihonut.
Mä en pysty syömään edes kokonaista pizzaa kerralla ja olen ylipainoinen. Ei ylipaino tarkoita sitä että mättää kokonaisia pizzoja kerralla. Itse olen lihonut syömällä liian usein ennemmin kuin liian isoilla annosmäärillä.