useamman kuukauden, voi känsä, ei käy suakaan kateeksiAlkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Mulla on soinut päässä jo useamman kuukauden "..tanssii, Amalia kamalia tansseja tanssii tai sitten sillä on siellä mies.." :ashamed:
No mutta toihan on hyvä biisi, kyllähän sitä kelpaa rallatellakin.Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Mulla on soinut päässä jo useamman kuukauden "..tanssii, Amalia kamalia tansseja tanssii tai sitten sillä on siellä mies.." :ashamed:
Luojalle kiitos se ei sentään ole Mambaa mitä tuolla mun "jukeboksissa" jatkuvasti repeatilla soi!Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:No mutta toihan on hyvä biisi, kyllähän sitä kelpaa rallatellakin.Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Mulla on soinut päässä jo useamman kuukauden "..tanssii, Amalia kamalia tansseja tanssii tai sitten sillä on siellä mies.." :ashamed:
Mulla soi töissä ollessani aina sama laulu päässä, alusta loppuun, ja joka hiton päivä: "lauantai-iltana ravintolaan oli tarkoitus lähteä juhlimaan, ottaa muutama olut vaan ja mennä kotiin nukkumaan.."
Ja nyt se alkoi muuten soimaan taas, iki-ihana Mamba. Argh.
Niin tai "oon nelivuotias, oppimaan innokas, tarkkailen maailmaa, KAAPO"Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Chugginton, tsuku tsuku tsuku tsuku tsuku tsuku tsuku tsuku, Chugginton tsuku...jne Yksi aamu huomasin itseni hyräilevän tätä lastenpiirretyn tunnaria ku kahvia laitoin. Nyt alkoi taas soimaan :/