Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nora:ja miten te sitä käytätte?? mä olen aikaa sitte ostanu pussillisen kokeeks kaappiin, muttei oo vielä tullu testailtua...
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja nora:ja miten te sitä käytätte?? mä olen aikaa sitte ostanu pussillisen kokeeks kaappiin, muttei oo vielä tullu testailtua...
Minä ainakin kokeilen sitä nyt jauhelihan korvikkeeksi. Se kun on tosi HALPAA! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja nora:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja nora:ja miten te sitä käytätte?? mä olen aikaa sitte ostanu pussillisen kokeeks kaappiin, muttei oo vielä tullu testailtua...
Minä ainakin kokeilen sitä nyt jauhelihan korvikkeeksi. Se kun on tosi HALPAA! :xmas:
no mä kans käsitin jostain, et siitä tulee aika läjä, kun keittää ensin, vai miten se oli??
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:siis onko se rouhe "raakaa" esim pitääkö se keittää eka ennen kuin esim laittaa makaroonin kans uuniin?? Eli siis makaronilaatikkoa kun tekee.. Entä pitääkö laittaa öljyä joukkoon? Jostain luin että siitä puuttuu oma rasva ja olis hyvä lisätä
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:siis onko se rouhe "raakaa" esim pitääkö se keittää eka ennen kuin esim laittaa makaroonin kans uuniin?? Eli siis makaronilaatikkoa kun tekee.. Entä pitääkö laittaa öljyä joukkoon? Jostain luin että siitä puuttuu oma rasva ja olis hyvä lisätä