Sohvista vielä, onko teillä kaikilla ruskea tai valkoinen sohva?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kummallista, ettei saa tehdä kodistaan sellaista ku haluaa. Puolet täällä varmaan pyörtyis ku näkis meidän kodin, mutta me tykätään tästä enkä edes yritä tehdä sisustuslehden kotia. Miks pitää aina alkaa jakaan neuvoja, eiköhän kuvan koti ole sellainen et omistaja tykkää. Se kai on pääasia?

Ymmärrän mä neuvot silloin kun niitä kysytään.
 
Meillä on harmaa sohva. Minä haaveilin jostain värikkäästä, punaisesta... mies taas pitää neutraaleista väreistä. Kompromissina sitten löydettiin tummanharmaa sohva, joka miellytti molempien silmää. Sain sitten laittaa kirsikanpunaiset verhot ja sohvalle huovan samaa väriä, ja kun noita verhoja pitää olla kolme, niin neljännestä ompelin sohvatyynyille päälliset. Kumpikin sai vaikuttaa värivalintoihin, nyt molemmat tyytyväisiä.

Kevääksi haluaisin verhoihin ja tyynyihin limenvihreää, mutta se on miehen mielestä liian hurja sisustusväri, pienissäkin määrissä. Kompromissia etsitään...

Tuli muuten mieleen että ottaako muut ollenkaan huomioon muiden perheenjäsenten mielipiteitä sisustuksesta? Meillä mies ainakaan ei ollenkaan tykkää jos lähden muuttelemaan paikkoja oman mieleni mukaan, hänen mielipidettään kysymättä. Meillä kun on aika erilaiset maut. Yleensä kompromissi löytyy, kun yhdessä mietitään ja tutkitaan. Kyseessä ei kuitenkaan ole vain minun kotini, vaan muidenkin pitää siellä viihtyää... :)
 
m
Otan huomioon mieheni maun. Mutta jos ollaan ihan rehellisiä, hänellä on todella huono värisilmä ja minulla taas on työn vuoksi hyvin harjaantunut värisilmä. Teen kompromisseja, mutta joskus hiljaa mielessäni vaikeroin miehen ehdotuksia :ashamed: Mutta kun ihan oikeasti sillä ei ole silmää sille, että mikä väri sopii minkäkin kanssa yhteen ;)

Nimim. mies jos sisustais, meillä olis virheä sohva, puna-kelta-ruskeat verhot, oranssi matto, siniset nojatuolit ja varmaan joku pahkasta viritetty lamppu.
 
Mun miestä ei onneksi kiinnosta :D tai niin se ainaki on sanonut. Yhtä pöytälamppua se inhoaa kuulema, mutta se kertoi sen vasta ostamisen jälkeen. Ja siis kaupassa kysyin et ostetaanko tämä ja näytin sen lampun. Se sanoi että joo, ja osti sen. Sit se sanoi yhtäkkiä pitkän ajan päästä et se on ruma :eek:
 
vieras
Sisustaessa otetaan toistemme maut huomioon, onneksi meillä on varsin samanlainen maku. Mun mies on puuseppä ja mä olen tekstiilialan artenomi, joten meillä molemmilla on aika laaja maku vaikka itse oma koti sisustetaan "vanhaan tyyliin".
 
Meiltä löytyy olohuoneesta terran väriset nahkasohvat(Nicoletti),eteisestä vaal.beigen värinen nahkasohva,vierashuoneesta tumman beigen värinen kangas-divaani ja takkahuoneessa on vaalean kermanvärinen nahkainen kulmasohva.
 

Yhteistyössä