Sohvista vielä, onko teillä kaikilla ruskea tai valkoinen sohva?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kuvissa tuntuu olevan aina vaan valkoista tai ruskeaa, itse tahtoisin raikkaan vihreän tai lilan sohvan, onkohan se ihan junttimaista tai out jo? Tuöeeko liikaa värejä?
 
Haittaako se jos on juntti tai out jos itse tykkää? Mun haave on violetti sohva, mutta en ole löytänyt mieleistä joka kävis budjettiin. Nyt meillä on kova ja vanha sohva jossa beige päällinen. Muuten ok sohva mutta en pidä siitä väristä. Luultavasti meille sit tulee valkoinen sohva joskus, ja muuten sit laitan sitä violettia tai jotain muuta ihanaa väriä.
 
Ostaessani tuon vaalean/savunsinisen sohvakaluston, en kyllä vähääkään miettinyt sitä, onko se out. Enemmänkin sitä, että kivasti sopii tohon tapettiin, jonka trendikkyydestä ei ole hajuakaan, mutta johon silmä on tottunut sen ensimmäisen viikon jälkeen. (Ekan viikon olin sitä mieltä, että se tästä huushollista menee ihan ensimmäisenä vaihtoon :D)
 
Zoe-F
Mulla on vaalee kukkakuvioinen kulmasohva.
En tykkää niistä kukkasista (sohvan sain ilmasiks) niin ostin kaks isoo mustaa päälliskangasta. Eli ei oo ruskeeta eikä valkosta sohvaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
No meilta loytyy varia
Kivat sohvat, ainoastaan verhot ja seinän hento vaaleansininen eivät oikein sovi joukkoon, lasten kuvat vielä prameisiin kultakehyksiin + nuo edelliset vaihtoon niin Ihana tulee.
niin no nuo verhot onkin valiaikaiset. Ei olla loydetty uusia sopivia. Ja tuo seina on luonnossa vaaleanharmaa, jostakin syysta nayttaa vaal.siniselta kuvassa :)
 

Yhteistyössä