sohvaperunamiehestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaan puhkeva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukaan puhkeva

Vieras
mitä mieltä olette asiasta.. mies se morkkaa minua vaikka miksi. olen lehmä, sika, ruma.. vähättelee tekemisiäni. hoidan koko taloutta yksin kun hän on töissä, maksan laskuja kiltisti. olen iloinen, huumorintajuinen ja elämänmyönteinen nainen. en saa häneltä mitään vastakaikua rakkaudessa, en sitten missään.. en saa koskea, en puhella, eikä hän kuuntele. olen kovin yksin. ainoastaan hänen juttujaan pitäisi kuunnella, muuten olen taas se tyhmä akka..
olen nyt uskaltanut mennä tanssimaan, hän ei siis tanssi... olen siellä kuullut kehuja.. en ole tosiaan mikään ruma enkä läski oikeastikaan. kannattaako tässä jätkässä roikkua teidän mielestänne? onko hänellä vain huono itsetunto vai haluaako latistaa minut, etten vain luulisi itsestäni liikoja? pelkääkö hän että menettää minut toiselle, eli on mustasukkainen?
Täytyy sanoa, että mukavalta tuntuu kuulla, kun miehet kehuvat minua kauniiksi yms.. se on jotain ihmeellistä... työpaikoissakin joissa olen ollut, olen sekoittanut miesten päät.. (ihan tosi.. ; ) )
Kaiken lisäksi hän ei tahdo, että kotonamme käy vieraita, eikä me mennä vierailuille... jos menen vaikka kävelylle - sekin on hänen mielestään aivan turhaa..
taitaa olla vain kammottava sohvaperuna tuo mies, joka ei näe mitä on saanut... onko teillä muilla tämmöisiä miehen vätyksiä? en taida kauaa enää tuota jaksaa katsella. arvostaisi edes minua enemmän kuin tiskirättiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkaan puhkeava:
oho, kukkaanpuhkeava se piti olla.. ; )

Tämä viesti kirvoitti naurunpyrskähdyksen. Ihan hyvätahtoisen sellaisen. Viesti voisi olla lähtöisin minun näppikseltä 10 vuotta sitten.

Olet ap. varmasti lukenut sattumalta tai ihan vapaaehtoisesti höpinöitäni Ellien palstoilla. Löysin nämä sivut noin viisi vuotta sitten. Avioerorumba oli päällä ja työpaikalla eräs mies ihastui minuun. Näytin punaista valoa ja siitä seurasi ikävyyksiä.
Jouduin siirtämään työpisteeni "siperiaan". Siellä sitten hoitelin kirjeenvaihtoa juristien kanssa. Näistä Ellien sivuista muodostui minulle Leelian lepotuoli. Siihen aikaan täällä oli tasokkaita keskusteluja. Ilkeilyä oli melko vähän.

Olen usein kirjoittanut peiliteoriasta. En ole rekkautunut Kristallipallopalstalle, mutta arkistosta voit hakea kirjoittamiani juttuja. Kysele palstan Elleiltä kenestä on kysymys.
Kyllä he minut tietävät.

Miehesi on mustankippee pikkupoika. Voit kasvattaa hänestä mieleisen tai sitten jättää toisen naisen hommaksi. Ota tai jätä. Ei mies paljon vaihtamalla parane. Minä olen pysytellyt ilman ja ihan ihmisen arvoista elämää tämä uusiosinkun elämä on ollut.

Kello on jo paljon. Ilta meni taas siivillä ja huomenna olen illan töissä.
Jokainen ihminen on kaunis. Rumaa ei ole vielä syntynytkään. Minuakin on kauniiksi kehuttu. Olen ollut Anne Pohtamon kanssa kirkon tilaisuudessa. Kyllä tähän universumiin kaunottaria mahtuu. Kuka se kaunein on. Lienee makuasia. Riippuu katsojasta ja silmälasien vahvuuksista.

Elleissä tulet saamaan monenlaisia neuvoja. Al-Anon ohjelmaa lainaten. Ota se mikä tuntuu sopivalta ja jätä loput.

Sain dagbokpöljä nimimerkin Julkut palstan kriitikoilta. Saan aina kirjoituksistani madonluvut. Kehujakin saan silloin tällöin.

Rankkaa tämä kauniina olo. Kävelin aamulla yli puoli tuntia räntäsateessa. Sitten menin vessaan ja olin erittäin freesin näköinen. Ellien Sensuellipalsta voidaan haudata.
Parasta kauneudenhoitoa on täysin meikitön naama räntäsateessa.

Jos et halua mieheltäsi sellaista kohtelua, älä anna hänen kohdella sinua tiskirättinä. Pidä puolesi. Jos mies haukkuu sinua lehmäksi, läskiksi tai rumaksi, niin voit pyytää häntä lopettamaan haukkumisen. Ei kukaan halua kuulla sellaista.

Miehelläsi on jotain ongelmia, jotka eivät johdu sinusta. Vaikka olisit kuinka kaunis ja hoikka tahansa, miehesi haukkuisi sinua silti ja syyttäisi sinua, koska hän ei halua myöntää itselleen, että vika voi olla hänessä itsessään. Moni mies kärsii masennuksesta ja juo viinaa tai olutta. Kun on kännissä, olo on vielä masentuneempi.

Yritäpä saada puhumalla mies lopettamaan sinun haukkumisesi (jos siis haluat jatkaa suhdetta hänen kanssaan). Jos muutosta parempaan ei näy, ala etsiä itsellesi uutta asuntoa tai häädä mies nykyisestä asunnostasi pois.

mitä mieltä olette asiasta.. mies se morkkaa minua vaikka miksi. olen lehmä, sika, ruma.. vähättelee tekemisiäni. hoidan koko taloutta yksin kun hän on töissä, maksan laskuja kiltisti. olen iloinen, huumorintajuinen ja elämänmyönteinen nainen. en saa häneltä mitään vastakaikua rakkaudessa, en sitten missään.. en saa koskea, en puhella, eikä hän kuuntele. olen kovin yksin. ainoastaan hänen juttujaan pitäisi kuunnella, muuten olen taas se tyhmä akka..

Kantsii katsoa peiliin ja kysyä itseltäsi "MIKSI HYVAKSYN ELAA YJDESSA TUOLLAISEN PASKAPAAN KANSSA?

en taida kauaa enää tuota jaksaa katsella. arvostaisi edes minua enemmän kuin tiskirättiä. "

ai niinkö? uskotko itse mitä sanot?

et sä kuitenkaan sitä jätä vain sen takia kun et uskalla alkaa elää ihanaa ainutlaatuista elämää ilman tuollaista kusimutteria.

Jaksamista sulle. Meillä on hyvin samanlaista.
Yhtä mollaamista ja alistamista, jollei suoraan
minua, niin haukkuu meidän yhteisiä lapsiamme
jopa kans nimitellen, se vasta raskasta on.
Lisäksi meillä on alkoholiongelma, puolet ajasta
kännis.Minä olen töis ja hän kotona. Silti minä
teen miltei kaikki kotihommat.
Sairashan tuollainen ihminen on.
Helppo on sanoa toiselle eroa, ei se ole niin
helppo toteuttaa.

...että joku antaa omille lapsilleen tuollaisen kuvan elämästä. Sitäkö ne rassukkanaiset oikeasti haluavat, että omat lapset saavat vanhemmistaan sen kuvan, miten parisuhdetta hoidetaan? Ei kannata ihmetellä, jos omat lapsetkin alkavat haistattelemaan ja huorittelemaan, jos nainen ei sitä osaa estää mieheltään.

Miksi pysytte yhdessä? Seksinkö takia? Vai rahanko takia? Jos mies makaa sohvalla, hänellä tuskin on kovin paljoa haluja ja kuntoa hyvään seksiin. Jos sohvalla makaamiseen kuuluu myös juominen, tuskinpa rahaakaan on kovin paljoa. Todennäköisesti erossa yksinhuoltajana pystyisitte tarjoamaan lapsillenne paremman elämän. Luulen, että moni noista rassukkanaisista on niin masentuneita tai läheisriippuvaisia, etteivät usko, että pystyvät elämään itsenäisen naisen tasapainoista elämää.

hän taitaa vain mollata minua, etten kuvittelisi itsestäni liikoja. tai hän pelkää että joku vie minut? mistä sen tosiaan tietää. hän ei juo, joten alkoholi-ongelmaa ei ole perheessämme. niin.. taidan pysyä hänen kanssaan vain velvollisuuden tunteesta.. kun on kerran avioonkin menty..
no, olen sanonut hänelle tässä että tämä lehmä menee katsomaan uutta sonnia!! ja mitä sen väliä missä tämmöinen vanha lehmä on.. hih, menee pian tuntoihinsa tuokin ukko. köyhiä ei olla, eikä kipeitä muutenkaan. sanoisin että päällisin puolin meillä menee todella mukavasti.. mutta taitaa olla näin että tämä likka ei enää rakasta tuota miestä.. tuntuisi että jollekin muulle olisin kultaa, vaikka hän pitääkin minua romuna

Yhteistyössä