Sohvakuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotilehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tässä mein isäntä makoilee "soffalla"[/quote]

Siis me ollaan melkein sukua, pakko olla, minun mies näyttää ihan samalta, tosin vähän mahakkaampi versio :o [/quote]

voi hyvinkin olla. afrikan lomalla menin naimisiin mieheni kanssa. luulen että on vihainen jostain kun se vaan näyttelee hampaitaan ja on mykkäkoulussa. en ymmärrä? onko teillä tälläistä käytöstä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Jee, mähän osasin! Linkitin sen tonne ekaan vastaukseeni! Mitenkäs se poistetaan sitten sieltä aijaasta?

Wau mikä sohva, tuohon mahtuu kyllä useampikin. Muutenkin tosi kauniilta näyttää teidän koti.
En tiedä saako sitä mitenkään pois sieltä aijaasta, se katoaa tietyn ajan päästä.

Kiitos! Joo, tossa mahtuu koko perhe röhnöttämään, ollaan oltu tosi tyytyväisiä! Ja helppo pitää puhtaana.
No, kuva kökkii nyt sit sielä... ei kait siitä mitään vaaraa aiheudu!
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
tässä mein isäntä makoilee "soffalla"

Siis me ollaan melkein sukua, pakko olla, minun mies näyttää ihan samalta, tosin vähän mahakkaampi versio :o [/quote]

voi hyvinkin olla. afrikan lomalla menin naimisiin mieheni kanssa. luulen että on vihainen jostain kun se vaan näyttelee hampaitaan ja on mykkäkoulussa. en ymmärrä? onko teillä tälläistä käytöstä?
[/quote]

Ei se meilläkään mitään puhu, makaa vaan sohvalla ja kaivelee muniaan, mutta luulin että kaikki miehet tekee niin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
Onko teillä jollakin hyväksi havaittua ISOA kulmasohvaa?
Tarkotan jotain kokoluokkaa 3,5m x 3,5m.

Askon (en nyt muista mallin nimeä) kulmasohva meillä, mitat 2,7x3 joten ei ihan tarpeeksi suuri. Mutta kyseista sohvaa suosittelen, on sairaan leveä, ilman selkänojatyynyä istuinsyvyys jotain 104cm, menee siis varavuoteestakin ;)
Hintaa tuli meidän palasille n. 3000 euroa.

Oisko Geneve?
Se olis munkin mieleen, mutta turkasen kallis.

Aika nolo muuten olla yhtäaikaa tämän sohvaketjun kanssa etusivulla kun toisessa ketjussa tunnustin harrastaneeni tuossa sohvalla jotain muutakin kuin töllönkatselua :whistle:

Jos nolottaa, niin miks asiasta pitää muistuttaa?

Sä yrität selvästi ottaa jotain seksitätin roolia täällä palstalla!

Onkos pohkeet alkaneet pienentyä, että menis kunnon seksisaapikkaat jalkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:

Meillä aika hyvä mun mielestä... Kurkkaa kuva ylempää!

Nätti on!
Onko mistä ostettu?

Me Kalustajat Järvenpäässä, hintaa en muista, mutta olihan sitä...päätettiin kuitenkin silloin valita se, mikä tuntuu ja näyttää mieleiseltä, jotta ei ihan heti tarvii vaihtaa....Ollaan oltu tyytyväisiä! Nyt jo n. 2v....tyynyt ei oo irtonaiset, vaikka näyttävät siltä...

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Ostakaa pois,myyn nyt halvalla :attn:

Onko tuossa 2 erillistä sohvaa? Myytkö molemmat? Mitä pyydät niistä? :wave:

juu 2+3 Askosta,myyn molemmat,ne on vieläkin sielä ,nyt ne maksavat sielä 1000 eu,pyydään 350eu,ai nii ne on myös kotimaisia

Siis ymmärsinkö oikein että et ole hakenut niitä Askosta vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Askon (en nyt muista mallin nimeä) kulmasohva meillä, mitat 2,7x3 joten ei ihan tarpeeksi suuri. Mutta kyseista sohvaa suosittelen, on sairaan leveä, ilman selkänojatyynyä istuinsyvyys jotain 104cm, menee siis varavuoteestakin ;)
Hintaa tuli meidän palasille n. 3000 euroa.

Oisko Geneve?
Se olis munkin mieleen, mutta turkasen kallis.

Löysin paperit, Piazza on mallin nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä hoi!!!!:
Aika nolo muuten olla yhtäaikaa tämän sohvaketjun kanssa etusivulla kun toisessa ketjussa tunnustin harrastaneeni tuossa sohvalla jotain muutakin kuin töllönkatselua :whistle:

Uppista hoi!

Minusta tosi hienon väriset :o Sopis hyvin meidän toiseen olohuoneeseen :D Mutta taidat asua kyllä liian kaukana.
En mä tykkä vihreästä :ashamed: En edes vieläkään tajua ,miks ostin vihreät,syynä varma raskaus hormonit,jotka pakottivat mua ostaa vihreä väriset :ashamed:

:laugh: Samasta syystä meillä on punaiset seinät yhdessä huoneessa :o Silloin se tuntui hyvältä ajatukselta :whistle:

:laugh: :laugh: Oikeasti?Mä tykkän kaikista kun olen raskaana,mistä en tykkä kun en ole raskaana :laugh: mun mies oli oikeassa odotetaan mielummin kun synnytät,mutta minä ei,ei! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä hoi!!!!:

Siis niinkuin vitsi vitsi, ei mulla oikeasti mikään nolota :D Ostin tuossa ennen joulua seksisaapikkaat, sellaista retsiä että mahtuu paksumpikin jalka :laugh:

juu 2+3 Askosta,myyn molemmat,ne on vieläkin sielä ,nyt ne maksavat sielä 1000 eu,pyydään 350eu,ai nii ne on myös kotimaisia

Ei ,ei ,hain jo yli 10kk sitten , mustakseni
:ashamed: Mä tarkoitin että ostin Askosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
meän sohva/sänky (ja pikkumies joka juuri siihen urvahti :D )

http://www.aijaa.com/v.php?i=1485988.jpg

Sulla on aika törkyisessä kunnossa oleva sohva. Miksi annat lapsen juoda makuultaan maitopulloa sohvassa? Laita edes harso alle!

Alkuperäinen kirjoittaja Tenonvarsi hoi:

Sulla on aika törkyisessä kunnossa oleva sohva. Miksi annat lapsen juoda makuultaan maitopulloa sohvassa? Laita edes harso alle!

mie tiedän et se on likanen, tosin kamerakin on likainen... antaa toisen juoda jos haluu :D niin ja nuo jotka tuossa etureunassa on nuo vaaleat jäljet on painumat semmosista rautatuista (ku tuo vuodeosa rysähti alas ei pysy ilman niitä kasassa)

muoks. eihän tuossa kuvassa ees näy se lika mikä siinä on :whistle: muuta ku noiden sohvatyynyjen ja ne saa koneeseen

mie tiedän et se on likanen, tosin kamerakin on likainen... antaa toisen juoda jos haluu :D niin ja nuo jotka tuossa etureunassa on nuo vaaleat jäljet on painumat semmosista rautatuista (ku tuo vuodeosa rysähti alas ei pysy ilman niitä kasassa)

Meillä taitaa olla sama perskyrpänen...tai siis kärpänen :whistle: :D

Ei ,ei ,hain jo yli 10kk sitten , mustakseni
:ashamed: Mä tarkoitin että ostin Askosta :D
Ok ,mun pitäis mennä mutta jos haluat lisää tietoa lähettä yv.ja vielä mä tarkoitiin että myydään vieläkin Askossa samalaisia sohvia :ashamed: sorry etten osaa selittä :ashamed:

Meillä taitaa olla sama perskyrpänen...tai siis kärpänen :whistle: :D

niin taitaa... ei mulla aikoihin oo ollukaan semmosta

Alkuperäinen kirjoittaja piizie:
http://62.44.243.30/asko/tuotekuva.php?ea=1&autonum=3125&nimi=CHERI%20DIVAANISOHVA&tuoteryhma=1&kuva=sohvat/cheri_dso_vt44_loft_vi.jpg
Meillä on tällainen punaisena. Vähän on tyynyt lösähtäny ajan saatossa, mutta muuten loistava sohva. Kulman puolta helppo vaihtaa, jos haluaa muuttaa järjestystä.

Meillä samanlainen ja myös punaisena.Jos tyynyt on lässähtänyt niin osta askosta uudet

Meillä on Iskun Geneve divaanikulmasohva. Siinä on 3 istuttava osa, 2 istuttava osa, kulmapala ja divaaniosa.

Kuvaa en laita, mutta alla Iskun sivuilta:

http://www.iskukoti.fi/iskuasp/kotiweb.nsf/sp3?OpenAgent&cid=ContentC4184&ar=SohvatKulm&ind=7&1start=11

Yhteistyössä