Sohvakuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotilehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kotilehmä

Aktiivinen jäsen
30.11.2006
7 177
1
38
Kun nyt sohvista oli puhetta niin laittakaahan kuva omasta sohvastanne ja kertokaa onko se hyvä :D
Meillä on ainakin paras sohva, millä minä olen ikinä istunut. Noin niin kuin löhöämis- ja telkankatselutarkoituksessa.

Etsin kuvan...

http://www.aijaa.com/v.php?i=1485715.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Viipotin:
Tossa meidän. Tosi muhkean pehmeä, tarkoitettu löhöilyyn :) . Löytyi kuva, kun vartavasten näpsin kuvia meitin ikkunasta, jotta saisin ompelijalle viedä kun haluan meille uudet verhot.

Ihanan kodikkaan näköistä teillä, niin lämmintä =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1485527.jpg

Tämä on hyvä, iso löhösohva johon mahtuu pitkä mies ja molemmat kahdestaan. Lisänä irrallinen rahi jossa on kiva makoilla mahallaan tvn ääressä tai leffailtana pistää kulmasohvaksi ja mahtuu hyvin vierekkäin :) Askosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Meillä on ihana sohva, mutta en osaa laittaa tänne kuvia.... :ashamed:
Natuzzi kulmasohva...punainen, alcantarakangas...

Kuulostaa hyvältä...ei muuta kuin kuvaa laittamaan. www.aijaa.com tuonne viet sen kuvan ja kopioit alimmaisen linkin tänne

KOTILEHMÄ Eikö noi irtoavat tyynyt ole lapsiperheessä vähän huonot? Meillä on sellaset ja ovat niin syvältä, että tää sohva lähtee perjantaina pois ja tulee uudenlainen tilanne... meillä ei ainakaan pysy kuosissaan nää tyynyt eikä paikoillaan, ei ollenkaan.

http://62.44.243.30/asko/tuotekuva.php?ea=1&autonum=3125&nimi=CHERI%20DIVAANISOHVA&tuoteryhma=1&kuva=sohvat/cheri_dso_vt44_loft_vi.jpg
Meillä on tällainen punaisena. Vähän on tyynyt lösähtäny ajan saatossa, mutta muuten loistava sohva. Kulman puolta helppo vaihtaa, jos haluaa muuttaa järjestystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Tämä on hyvä, iso löhösohva johon mahtuu pitkä mies ja molemmat kahdestaan. Lisänä irrallinen rahi jossa on kiva makoilla mahallaan tvn ääressä tai leffailtana pistää kulmasohvaksi ja mahtuu hyvin vierekkäin :) Askosta.

On kyllä kivan näköinen ja minun lemppariväri. Oltais itsekin otettu tuon värinen , mutta olis ollut paljon kalliimpi. Onko tuo joku kynttiläjuttu tuossa päällä?? Näyttää varmaan upealta kun tuikut palaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Meillä on ihana sohva, mutta en osaa laittaa tänne kuvia.... :ashamed:
Natuzzi kulmasohva...punainen, alcantarakangas...

Kuulostaa hyvältä...ei muuta kuin kuvaa laittamaan. www.aijaa.com tuonne viet sen kuvan ja kopioit alimmaisen linkin tänne

Kuulostaa helpolta, olenkohan ihan tampio :laugh:
Voisin yrittää...!

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
KOTILEHMÄ Eikö noi irtoavat tyynyt ole lapsiperheessä vähän huonot? Meillä on sellaset ja ovat niin syvältä, että tää sohva lähtee perjantaina pois ja tulee uudenlainen tilanne... meillä ei ainakaan pysy kuosissaan nää tyynyt eikä paikoillaan, ei ollenkaan.

Kyllä ne tyynyt on aina milloin missäkin, mutta ei ne ainakaan vielä ole menettäneet muotoaan, vaikka lapset välillä niissä istuukin päällä... |O

084_simpanssi.jpg

tässä mein isäntä makoilee "soffalla"

Alkuperäinen kirjoittaja Viipotin:
Tossa meidän. Tosi muhkean pehmeä, tarkoitettu löhöilyyn :) . Löytyi kuva, kun vartavasten näpsin kuvia meitin ikkunasta, jotta saisin ompelijalle viedä kun haluan meille uudet verhot.

Ihanan kodikkaan näköistä teillä, niin lämmintä =)

Voi kiitos, vaikka itse esim. niillä vaaleilla verhoilla yritän hakea vähän raikkautta lisää kun tuo mies ei ainakaan vielä suostu katon maalaamiseen :|

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

On kyllä kivan näköinen ja minun lemppariväri. Oltais itsekin otettu tuon värinen , mutta olis ollut paljon kalliimpi. Onko tuo joku kynttiläjuttu tuossa päällä?? Näyttää varmaan upealta kun tuikut palaa.

Teillä oli myös tosi kaunis sohva mutta itse en uskaltaisi vaaleaa ostaa, sottaisin sen heti :D Tuikku-systeemi tosiaan yläpuolella, tosin koskaan ei ole vielä tuikkuja siinä tullut poltettua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Ostakaa pois,myyn nyt halvalla :attn:

Minusta tosi hienon väriset :o Sopis hyvin meidän toiseen olohuoneeseen :D Mutta taidat asua kyllä liian kaukana.
En mä tykkä vihreästä :ashamed: En edes vieläkään tajua ,miks ostin vihreät,syynä varma raskaus hormonit,jotka pakottivat mua ostaa vihreä väriset :ashamed:

Jee, mähän osasin! Linkitin sen tonne ekaan vastaukseeni! Mitenkäs se poistetaan sitten sieltä aijaasta?

Wau mikä sohva, tuohon mahtuu kyllä useampikin. Muutenkin tosi kauniilta näyttää teidän koti.
En tiedä saako sitä mitenkään pois sieltä aijaasta, se katoaa tietyn ajan päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
Onko teillä jollakin hyväksi havaittua ISOA kulmasohvaa?
Tarkotan jotain kokoluokkaa 3,5m x 3,5m.

Askon (en nyt muista mallin nimeä) kulmasohva meillä, mitat 2,7x3 joten ei ihan tarpeeksi suuri. Mutta kyseista sohvaa suosittelen, on sairaan leveä, ilman selkänojatyynyä istuinsyvyys jotain 104cm, menee siis varavuoteestakin ;)
Hintaa tuli meidän palasille n. 3000 euroa.

Ostakaa pois,myyn nyt halvalla :attn:

Minusta tosi hienon väriset :o Sopis hyvin meidän toiseen olohuoneeseen :D Mutta taidat asua kyllä liian kaukana.
En mä tykkä vihreästä :ashamed: En edes vieläkään tajua ,miks ostin vihreät,syynä varma raskaus hormonit,jotka pakottivat mua ostaa vihreä väriset :ashamed:

:laugh: Samasta syystä meillä on punaiset seinät yhdessä huoneessa :o Silloin se tuntui hyvältä ajatukselta :whistle:

Yhteistyössä