Sohaisen muurahaispesään tällä jutulla,mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JUNTTI minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JUNTTI minä

Vieras
pakko kuitenkin sanoa ihan ääneenkin asia:)

Muutamalla tutulla kovin karkea mielipide suomalaisista naisista,siis nimenomaan naisista,jotka ottavat ulkomaalaisen miehen itelleen.

Mutta,enpä muuten ihmettele yhtään.

Työasioissa opastin erästä maahanmuuttajaa ja oikein sydäntä lämmitti se kohtelias käytös ja muutenkin kohteliaat käytöstavat!
Miehenä myös oli erittäin kohtelias minua kohtaan!

Verrattuna siihen omaan junttiin,mikä kotona odottaa.Siis rakas toki on,mutta eipä koskaan ole avannut ovea tai auttanut takkia pois päältä saati kiitosta ei oo vuosiin kuulunu!

Itse olen todella positiivisesti yllättyny maahanmuuttajan kohteliaasta käytöksestä.Lehdistä saa ihan toisenlaisen kuvan ja kun en ole koskaan ennen ollu jutuissa heidän kanssa niin iloinen yllätys oli!

nojoo,meillä oli yks afganistanilainen mies duunissa ja tää ei puhunu meille naisille ollenkaan koska ollaan naisia,jos siltä kysy jotain tai tartti apua niin ei elettäkää.
ja kun pojat oli laittanu tyttökalenterin sinne varaston nurkkaan niin tää kävi polttaa sen :headwall: ja seistiin sit seuraavat 1,5tuntii pihalla pakkaserssa koko varaston henkilökunta!!
juu on eri kulttuuri ja uskonto mutta rajansa kaikella!eiköhän täällä mm. tehdä töitä meidän säännöillä eikä niin miten heillä kotimaassaan on..eihän työyhteisö silloin toimi jos siellä on yksikin tuommonen

Hyväkäytöksisiä on ulkomaalaisissa samalla lailla, kuin suomalaisissakin ja päinvastoin.
Oma (ulkomaalainen) mies on kohtelias minua ja muita kohtaan ja omaa hyvät käytöstavat ja tiedän monia, monia samanlaisia ulkomaalaisia miehiä (ja naisia).

No toi mun suomalainen juntti kyllä siivoaa,tiskaa,hoitaa lapsia,avaa aina oven jne.Antaa mun viikonloppusin nukkua pitkään,ei se paljon puhu tai kerro rakkaudestaan,mutta empä tee määkään niin..toi rakkaus on vähänniinku päivänselvä asia meillä.12vuotta ollaan yhteistä taivalta taivallettu.Kaippa kaksi suomalaista junttia sopii hyvin yhteen! :laugh:

Oon aiemmin ollut ulkomaalaisenkin kanssa naimisissa ja meillä ei kemiat sopinu yhtään yhteen,ero ei siis johtunu miehen ulkomaalaisuudesta vaan ihan siittä,että saatiin kumpikin toisissamme kaikki negatiivinen esille!Ja mua yleensä nolotti sen ylisanat ja kehumiset ja se taas kiukkus,kunnen puhunu paljoa! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Israelissa asuessani opin että ei ne kauniit sanat vielä kerro ihmisen luonnetta ja sitä millainen mies on pitkällä tähtäimellä....
;-) Kyllä koira koiran tuntee...

tätä on hyvä peesailla...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä