sodastream maut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tämän mäkin tahtoisin tietää. kuten senkin mistä niitä paljon puhuttuja vichy-tiivisteitä saa

Siis onko siihen tiiviste? Siskolla on ko. laite ja hapottaa vain tavallisen kraanaveden

Siihenhän löytyy vaikka mitä! Cola, cola light, cola zero, lemon&lime, sit oli joku pinkki greippi, sit joku energiajuoman tapainen tiiviste ja muita...

hanavettä sillä saakin vaan hapottaa, mut hapotettuun veteen voi lisätä vaikka mitä. Yks hyvä on päärynä-kiwi-tiivistemehu. maistuu ihan smurffilimpparilta =) Funlightin mehuista saa hyviä kans.

Mitä ihmeen vichy-tiivisteitä? :D

"Smurffilimua" saa kun sekottaa Mehukatin vihreetä tiivistettä veteen ja hapottaa.
Ja hyvää tulee myös omista marjoista tehtyä limua. -> vahvaa mehua hapotettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
tämän mäkin tahtoisin tietää. kuten senkin mistä niitä paljon puhuttuja vichy-tiivisteitä saa

Siis onko siihen tiiviste? Siskolla on ko. laite ja hapottaa vain tavallisen kraanaveden

Siihenhän löytyy vaikka mitä! Cola, cola light, cola zero, lemon&lime, sit oli joku pinkki greippi, sit joku energiajuoman tapainen tiiviste ja muita...

hanavettä sillä saakin vaan hapottaa, mut hapotettuun veteen voi lisätä vaikka mitä. Yks hyvä on päärynä-kiwi-tiivistemehu. maistuu ihan smurffilimpparilta =) Funlightin mehuista saa hyviä kans.

Niin, siis tietenkin pelkkä vesi hapotetaan, mutta siis että onko vichy tiivistettä+ En oo kyllä kuullu

tuleeko tola oikeesti hyvää limpparia? siis semmosta mikä ei oo ihan laimeeta litkua ja maistu vedeltä? entä onko ne miten makeita? mulle esin joku pepsi max on jo liian makee.

tuleeko tola oikeesti hyvää limpparia? siis semmosta mikä ei oo ihan laimeeta litkua ja maistu vedeltä? entä onko ne miten makeita? mulle esin joku pepsi max on jo liian makee.

Kokeilemalla eri määriä tiivistettä löytyy se oma vahvuus.

tulee ihan hyviä. Mie tykkään cola lightista. Zero ois täysin sokeriton, mut oudon makuinen. Ei oo laimeeta ja voit vielä itse laittaa tiivistettä enemmän jos tykkäät.Ja hapon määränkin voit itse päättää.

itse ostin tänään kirkkonummen cittarista ja saii alennuksessa 59,95 € kun normaali hinta on 69,95 €
mukana tulee happopullo josta saa noin 60 l ainakin siinä paketissa jonkä ostin oli myös mukana cola uutetta neljään litraan eli hyvä kone on.
Itsekkin kyllä haluaisin tietää saako noita uutteita netistä tilattua...

Ainakin Kärkkäiseltä voi tilata noita makuvesiä vichyyn, pieniä pulloja ja hintaakin vähän on mutta tuleehan niistä useampi litra... Meillä tehty enimmäkseen ihan vaan tiivistemehusta ja hapotetusta vedestä oma sekotus :)

Meillä ei käytetä noista makutiivisteistä, kun colaa. Muut maut tehdään funlight mehuista. Kauheen sokeripitoisia mehutiivisteitä ei voi käyttää, kun kuohuu ihan jumalattomasti ja sit onkin jo hiilihappo tiessään... Finlightin kanssa ei kuohu samalla tavalla.

Yhteistyössä