Sodastream ja terveellisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja megamutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

megamutsi

Vieras
Onko noi sodastream-tiivisteet kuin epäterveellisiä vrt. tavallinen kaupan limu? Yritin netistä etsiä tuoteselosteita mut eivät ole viitsineet edes sivuilleen laittaa. Sivuilla vaan sanotaan että sisältää kolmasosan sokeria siitä mitä normaali limu, onko niissä siis hervottomasti makeutusaineita?
Meillä kun mielummin käöytetään sokeria kuin makeutusaineita.
Entä tekeekö niillä energiajuoma-tiivisteillä mitään?
Mietin vaan kannattaisko ostaa, luulisin et lapsille saa terveellisempää limua tekemällä omasta marjamehusta...
Ois kiva jos jollakin olisi tietoa kun kovasti kiinnostaa, mut ei kellään tutulla ole ko. konetta.

En osaa vielä sanoa muuta kuin että keinotekoisia makeutusaineita näyttäisi olevan niissä tiivisteissä. Ostin junnulle joululahjaksi soda streamin ja tarkoitus olisi tehdä limsoja makeuttamattomistakin mehuista. Mä keittelin syksyllä pakastimeen puolukkatuoremehua, johon en lsiännyt lainkaan sokeria. Makeutetaan sitten tarpeen mukaan.

Minkä mallin ostit ja paljonko maksoi? Mä ostan tuon ehkä miehelle, mut ne makeutusaineet mietityttää kun se kuitenkin antaa juomia myös lapsille. Nuo kotimehu-limut kuulostaa hyvältä, meillä ei vaan viime kesänä keretty paljoa mehuja keitellä mut täytyy yrittää pyytää anopilta...=)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minkä mallin ostit ja paljonko maksoi? Mä ostan tuon ehkä miehelle, mut ne makeutusaineet mietityttää kun se kuitenkin antaa juomia myös lapsille. Nuo kotimehu-limut kuulostaa hyvältä, meillä ei vaan viime kesänä keretty paljoa mehuja keitellä mut täytyy yrittää pyytää anopilta...=)
En muista mallia, maksoi plussa-kortilla 69,90 euroa. Ilman korttia 99,90 euroa.

Yhteistyössä