Soda stream!

• Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti
Jenni
Mites noissa uutteissa on kaloreita?Me yleensä juodaan light limuja ni vastaako nuo sitte sokerilimujen kaloreita ne uutteet?
Eilen maistoin miehen siskon luona colaa...ei kyl tainnu olla mitään lightia (sillä koneella tehtyä) ja se ei ollu kyl niin makeeta ku kaupan valmis colat.

Me juodaan eniten hapotettua vettä, jota itse sitten kutsumme Vissyksi =). Ainakin Cola -uutetta saa Lightinäkin. Otin nyt käteeni yhden uutepullon, jonka kyljessä lukee "keinotekoisesti makeutettu" ja löytyy myös teksti: "Ravintosisältö per 100ml ohjeiden mukaan valmistettua juomaa: Energiaa 15kcal".

soda
Meillä on ihan vissyn tekoa varten ostettu tuo laite, limut oli kamalan makuisia mitä kokeiltiin , ei lapsetkaan niitä juoneet :D Mutta, molemmista pulloista on irronnu ne pohjamuovit :eek: pitäs viedä cittariin ja valittaa, kun jaksaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Oltais hankittu se, mutta on niin korkea, ettei mahdu meillä keittiötason ja kaappien väliin.. :/
Sama juttu meillä ettei se mahtuis, mut ehkä mä sille jostakin paikan kehittäisin :)
Meillä ei tällä hetkellä ole muuta vaihtoehtoa, kuin keittiönpöytä ja siihen EN sitä halua..

Täytys katella jotain "aputasoa" pyörillä tms.. :whistle:

Meillä mies ei varmaan enää pärjäisi ilman Soda Streamia. Light Cola on aika yleinen näky jääkaapissa, samoin se "energiajuoma". Patruunan täyttö on tosiaan sen 10 euroa ja eilen ainakin mies sen täytti Tarjoustalossa. Koko kone maksoi muistaakseni 99 tai 119 euroa.

vieras
Se energiajuoma on hyvää... laite maksoi 69 ? ja kyllä sitä tulee käytettyä pari kertaa viikossa. Miinusta se että kaikki limu-uutteet on keinotekoisesti makeutettuja, mä juon mielummin sokerilimua...

Mm
Alkuperäinen kirjoittaja soda:
Meillä on ihan vissyn tekoa varten ostettu tuo laite, limut oli kamalan makuisia mitä kokeiltiin , ei lapsetkaan niitä juoneet :D Mutta, molemmista pulloista on irronnu ne pohjamuovit :eek: pitäs viedä cittariin ja valittaa, kun jaksaa..
Ne pohjat kuuluu irrota. Helpompi pestä

Yhteistyössä