"So last season"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamalia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamalia

Vieras
Exäni on lyöttäytynyt yhteen naisen kanssa, jolla on "sopivasti" meidän lapsia vanhempia lapsia. No, eipä siinä mitään,kiva kun lapset ovat isin luona, on heillä nyt myös leikkikavereita. Mutta, joka kerta kun lapset tulevat takaisin kotiin, on heillä päällään vaatteita mitä tämä uusi nainen on antanut pois. Eli heidän lasten vanhoja vaatteita. Nytkin toinen tytöistäni tuli kotiin aivan kaamee aniliininpunainen lakki päässä *jaks*. Nämä vaatteet ovat jo väritykseltään ja malleiltaan sellaisia mitkä ovat olleet muodissa ehkä viisi-kymmenen vuotta sitten. Mä kyllä exälle laitoin jo tekstaria, että minä kyllä ostan lapsillemme vaatteita, ettei tarvita noita vanhoja vaatteita meille. Mutta ei auta :( Lapsilla on pian joulujuhla tulossa ja tiedän, että myös exä tulee tämän uuden naisen ja hänen lapsiensa kanssa sinne. Voi kuin tekis mieli pakata noi kaikki ryysyt kassiin ja antaa siellä suoraan tälle uudelle naiselle, josko sitten tajuaisi, että me emme todellakaan halua heidän vanhoja vaatteita!!

[QUOTE="vieras";25227396]Edelleen; myy kirpparilla ja lakkaa valittamasta!![/QUOTE]

Anteeksi, tämä ketjuko tuli siis kahdesti. Mulla kone tilttasi, niin en huomannut, että oli jo lähettänyt.

Taitaa vaan nyppiä sua exän nyxä...Ei vaatteilla ole mitää tekoa, et vaan ole päässy yli erosta. Meinaan on niin omituinen valituksen aihe jotta. Mitäs jos lapsesi sattuu tykkään noista? Syylinen on vaan se että nykyinen on ne antanut.

Mitä jos lapsen isän mielestä ne on kivoja? Eikö hänellä ole sananvaltaa lasten pukeutumiseen? Tai lasten itsensä mielestä ne on kivoja?

Mä en kyllä meuhkais tollasesta enkä varsinkaan loukkais exän uutta viemällä kassia sille jonnekin juhlaan. Eihän sun ole pakko käyttää niitä lapsillasi silloin kun lapset ovat sun luona. Luultavasti exän uusi arvostaa niitä vaatteita ja on halunnut vain hyvää antamalla ne sun lapsille eteenpäin. Yhtälailla joku voi antaa uudenkin vaatteen vaikkapa lahjaksi, josta lahjansaaja ei pidä. Ei sitä silti takaisin viedä tai ruveta meuhkaamaan. Kiitetään kauniisti ja laitetaan kaapin pohjalle..

[QUOTE="vieras";25227538]Mitä jos lapsen isän mielestä ne on kivoja? Eikö hänellä ole sananvaltaa lasten pukeutumiseen? Tai lasten itsensä mielestä ne on kivoja?

Mä en kyllä meuhkais tollasesta enkä varsinkaan loukkais exän uutta viemällä kassia sille jonnekin juhlaan. Eihän sun ole pakko käyttää niitä lapsillasi silloin kun lapset ovat sun luona. Luultavasti exän uusi arvostaa niitä vaatteita ja on halunnut vain hyvää antamalla ne sun lapsille eteenpäin. Yhtälailla joku voi antaa uudenkin vaatteen vaikkapa lahjaksi, josta lahjansaaja ei pidä. Ei sitä silti takaisin viedä tai ruveta meuhkaamaan. Kiitetään kauniisti ja laitetaan kaapin pohjalle..[/QUOTE]

Exällä ei ole kuulemma varaa ostaa lapsille vaatteita,sillä ottanut vastaan noita. Mutta sanoin,että noi ei vaan ole meidän tyyliin sopivia. Tykkään pukea lapseni tyyliin: Me&I, Metsola yms. ns. uusretroon. Ihan aito oikea retrokin kävis, mutta ei noi "so last seasonit". Ne on kammottavia. Ja kaappejani en viitsi alkaa niillä täyttämään, eihän tuo näköjään itsekään halua niitä säilöä kun meille niitä on työntämässä.

Yhteistyössä