V
vierailija
Vieras
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/s...e-otamme-videoita-mielellamme-vastaan/5782348
Suvaitsevaisuus ilmeisesti yltää vain tiettyyn pisteeseen asti kun en ainakaan tähän asti ole nähnyt minkäänlaista uhrien puolustamista. Mikä ihme on vialla suomalaisessa huumorissa? Revitään vitsi vaikka hyväksikäytön uhrin selkänahasta? voi vittu tätä maata.
Suvaitsevaisuus ilmeisesti yltää vain tiettyyn pisteeseen asti kun en ainakaan tähän asti ole nähnyt minkäänlaista uhrien puolustamista. Mikä ihme on vialla suomalaisessa huumorissa? Revitään vitsi vaikka hyväksikäytön uhrin selkänahasta? voi vittu tätä maata.