SmellyCatille kiitosta vaan tosta nikistä, eipä alakaan soida kuin joka ikinen kerta päässä yksi tietty biisi! Thänks!
Ja Töllin Ruusa!! Mä toivoisin, että tekisit vastaisuudessa iltapalaksesi kaikkea terveellistä!! Tajuatko, millaiset silmäpussit ihmiselle (jolle imeytyy varmaan suihkussakin pesusienen tavoin ihon läpi kaikki neste) tulee noudatettuaan sun esimerkkiäsi seuraavanlaisesta iltapalasta:
MÄTITAHNAA JA KANANMUNAA VOILEIVÄLLÄ!! häh?!

Ja Töllin Ruusa!! Mä toivoisin, että tekisit vastaisuudessa iltapalaksesi kaikkea terveellistä!! Tajuatko, millaiset silmäpussit ihmiselle (jolle imeytyy varmaan suihkussakin pesusienen tavoin ihon läpi kaikki neste) tulee noudatettuaan sun esimerkkiäsi seuraavanlaisesta iltapalasta:
MÄTITAHNAA JA KANANMUNAA VOILEIVÄLLÄ!! häh?!