Smartumilla ostettujen lippujen myyminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ajattelin ostaa itselleni liput erääseen kesän tapahtumaan Smartum saldolla. Mun aikataulut on kuitenkin muuttuvia ja mietinkin, että voinko sen lipun myydä eteenpäin, jos en tapahtumaan pääsekkään? Tarkastetaanko siellä kuka on käyttäjä? Isot festarit kyseessä.

Riippuu tapahtumasta ja myyjästä. Osa esim. lippupalvelun myyjistä kyllä kirjoittaa lippuun nimen ja osassa tapahtumista se tarkistetaan. Olisiko mulla ollut niin, että kolmasosaan lipuista tuo nimi on kirjattu ja niistä tapahtumista noin puolesta nimi on katsottu. (Eli noin kuudesosa lipuista).
Veronkiertoahan tuo on, eli sikäli ikävää. Ja en minä ainakaan työnantajana noita kustantaisi enää työntekijöille, jos paljastuisi, että on väärinkäytöksiä.

Riippuu tapahtumasta ja myyjästä. Osa esim. lippupalvelun myyjistä kyllä kirjoittaa lippuun nimen ja osassa tapahtumista se tarkistetaan. Olisiko mulla ollut niin, että kolmasosaan lipuista tuo nimi on kirjattu ja niistä tapahtumista noin puolesta nimi on katsottu. (Eli noin kuudesosa lipuista).
Veronkiertoahan tuo on, eli sikäli ikävää. Ja en minä ainakaan työnantajana noita kustantaisi enää työntekijöille, jos paljastuisi, että on väärinkäytöksiä.

Sama! Näin työnantajan näkökulmasta katsottuna törkeää väärinkäyttöä työntekijältä, joka diilaa lippuja tuolla tavoin eteenpäin.

Yhteistyössä