Smartballs

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silja-88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silja-88

Vieras
Oon lukenu paljon noista smartballs:sta. Ja ajattelin että voisin tilata ne. Mutta mulla ei välttämättä oo 100% varmuutta miten niitä käytetään :D

Käytettäkö te narullisia vai ilman narua? Kummat kannattaisi tilata? mutta jos tilaa ilman naruja niin miten ihmeessä ne saa pois sisältä, jos ne kummankin laittaa sisään. Olen kuullut että jotkut laittavat toisen kakkoseen. En tiiä mut mulla ei vaan oo mitään hajua miten niitä käytetään :D naurattaa ihan itteeki.

mä olen joskus tilannut sellaiset, missä kaksi peräkkäin. mulle ne ei käy, koska mulla on luonnostaan lyhempi tuo etäityys emättimestä kohdulle, ollut aina, ennen raskauksiakin. en siis saa laitettua koko systeemiä sisälle, vaan se tekee kipeää, kun menee ns. liian pitkälle ja liian lähelle kohdun suuta. ostin comen vuos sitten. se on hyvä, vaikka vähän tuleekin käytettyä, kun sitä ei voi samalla lailla laittaa vaan sisään kuin nuita kuulia.

No en kyllä kakkoseen työntäis mitään sinne kuulumatonta. Niin paljon kuullut juttuja kun esineitä sieltä joudutaan poistamaan kirurgisesti. Ne kun voi vissiin itsestään työntyä suolistossa ylöspäin.

No typerä täytyy olla jos kakkoseen joku työntäny... ei niitä sinne ole tarkoitettu. Multa löytyy myös kyseiset kuulat, mutta ei tullut kyllä käytettyä kuin muutaman kerran. Pitäs ottaa aktiivisempaan käyttöön ne. Narulliset mulla ja molemmat sisään vaan.

Mulla naruttomat. Kuivat paikat ja se naru on tosi inhan tuntunen musta. Mulla tosin erimerkkiset ku smartit ei mahdu sisäänkään niin ei niistä höytyäkään sit ole.

Tämän lääkärin mielestä niitä ei tarvita ollenkaan, vaan ihan perusliikkeillä saadaan aikaiseksi aivan vastaava tulos.
IHmiset eivät osaa jumpata ko lihaksistoa ja siksi käyttävät näitä turhia ja monasti aikas arvokkaita vekottimia.

Ja koska mulla tuo Come on, niin en ehkä kuitenkaan ollut ihan samaa mieltä, ainakin se on näyttänyt mun tekevän jotakin oikein, tosin mitän edistystä ei vaan ole näkynyt.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä