Smartballs

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voehan ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voehan ..

Vieras
ja raskaus? onko kiellettyä? ärsyttää kun jos yskii / aivastaa tms. niin lirahtaa pissaa housuun! olis pitäny esikoisen synnyttyä heti alkaa treenaamaan. nyt toinen raskaus menossa..

Sain sellaisen neuvon, että alussa ja keskivaiheilla voi käyttää, mutta kun alkaa viimeinen kolmannes, niin pitäisi lopettaa koska saattavat lisätä supisteluja. Raskauden jälkeen niitä saa käyttää vasta jälkitarkastuksen jälkeen...

Äääh.. minulla yksi lapsi ja synnytyksen jälkeen olen joskus huomannut että reikäni "pieree" *nolo*
Tarkoittaakohan se sitä että olen löysä :( Smarballsit on, mutta muutaman kerran olen jaksanut laittaa paikalleen.
Muuten on kyllä vatsalihakset ja kaikki kunnossa

Ensimmäistä ootellessa ostin ne Smartballskuulat ja pidin niitä viimeiselle kuulle asti. Nyt odotan tokaa ja sama kuulien käyttö melkein päivittäistä. Ei ollut ekaa odottaessa mitään ongelmaa (vaan päinvastoin!) eikä nytkään supistuksia tms. ole tullut tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja voi käyttää:
Ensimmäistä ootellessa ostin ne Smartballskuulat ja pidin niitä viimeiselle kuulle asti. Nyt odotan tokaa ja sama kuulien käyttö melkein päivittäistä. Ei ollut ekaa odottaessa mitään ongelmaa (vaan päinvastoin!) eikä nytkään supistuksia tms. ole tullut tästä.

Juu, mutta kun kaikki eivät ole samanlaisia :) Suositus on, että viimeisellä kolmanneksella niitä ei käytetä. Kyllä se myyjäkin sanoin käyttäneensä, mutta ei suosittele...

Neuvolassa ei kuulien käyttöä missään tapauksessa kielletty sitä kysyessäni silloin raskauden alussa.
Ohje oli noudattaa erityisen hyvää puhtautta/-hygieniaa, ja tarkkailla omia tuntemuksia etenkin sen puolivälin jälkeen. Pidin myös lähes lopuun asti kun ei haittaakaan ollut.

Yhteistyössä