Sloggi-perse

sähköpaimenkoira

Aktiivinen jäsen
23.11.2008
6 105
3
38
Käytätkö koskaan sloggeja ja jos käytät, ovatko ne samaa kokoa vai eri kokoa kuin muut vaatteet?

Mä oon kokoa 36, mutta ostin vahingossa sloggit kokoa 46 (katsoin paketista vain viimeisen numeron). Ihmeekseni 46-kokoiset on ihan passelit; tiukat ne toki eivät ole, mutta istuvat eivätkä tipu, vaikka hyppisi.

Oli yhdet joskus, ostin normaalia s-kokoa ja oli aivan helvetin pienet. Muutenkin alushousuissa mitoitus on yleensä tosi pientä - siis ei kai mun perse voi olla kasvanut? ;)

Oli yhdet joskus, ostin normaalia s-kokoa ja oli aivan helvetin pienet. Muutenkin alushousuissa mitoitus on yleensä tosi pientä - siis ei kai mun perse voi olla kasvanut? ;)

Mun perse ei ainakaan ole suuremmin kasvanut sitten yläasteiän (farkut kokoa 27" on parhaillaan jalassa), mutta ilmeisesti alusvaatevalmistajat ovat ottaneet oppia makkarankuorien valmistajilta...

Juu aika piukeita ovat. Mä olen farkuissa kokoa 27-28" ja muuten kokoa 34-36, ja sloggit ostan kyllä vähintään kokoa 42-44. (Onkohan niillä ihan oma kokoasteikko? En mä yli nelikymppisiä vaatteita missään muussa merkissä käytä.)