Slim and Lift Aire - 'laihennusvaate'

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin just hakemassa slim and liftin, mukavasti musta ja beige samaan hintaan. Itse odottelin sitä epäilevänä, mutta yllätyin iloisesti. Onnistuin kokovalinnassa ja vaate on tiukka, mutta ei liian. Ei hiosta, tunne on samanlainen kuin pitäisi kokouimapukua, tuntuu pysyvän hyvin ylhäällä.
Trikoiset kesämekot näyttävät tosi hyvältä sen kanssa ja sujahtavat päälle selvästi löysempinä - tosin en ole ylipainoinen, mutta kyllähän kroppaa saa näin kivasti tasaisemmaksi ainakin näin kesämekkoaikaan.

Minä ostin myös, vaikka aika epäileväinen olen ollut näitten tv-shop-tuotteiden suhteen. Hyvä tuote, kevyt ja mukava päällä, aivan kuten luvattiin. Ja vartalo näyttää tosiaan timmimmältä. Kyllä mekot istuu paremmin. Itsekään en ole ylipainoinen, mutta kolmen lapsen jälkeen on tuohon keskivartaloon jäänyt tuota löysää löllöä, joka ei tunnut lähtevän millään. Tällä vaatteella sen saa mukavasti piiloon. Tosi kiva oli myös se, että mukana oli beigen lisäksi myös musta samanlainen! Itse olen kokoa 38/40 ja mulle koko M oli just sopiva.

Olen pohtinut tuon tilaamista, mutta mietityttää, että kuinka wc:ssä käynti tuon kanssa...?

Onko hankalaa, se siis täytyy vetää kokonaan alas, vai...?

Kertokaa joku joka jo käyttää ko. tuotetta.

Miettikää nyt miten sisäelimille käy kun 56-numeron ruho sullotaan ja sidotaan 34-kokoiseksi jollain hemmetin laihennusvaatteella....ekaks vissiin puristuu paskat pihalle.

Rauhoitu, 'no jo on' ja lakkaa huolehtimasta. slim and liftin pitää olla oikean kokoinen, 56-numeroinen ei mitenkään sovi 34-kokoisen asuun.

Ei veskissä käynti mitenkään erityisen hankalaa ole, asu pitää vaan rullata alas ja sitten taas ylös. Meneehän siinä hetki pitempään kuin normaalisti, mutta en koe ongelmaksi.

Aatelkaa kun meette baariin ja iskette miehen ja sitten kun pitäs alkaa tositoimiin, otatte sen laihdutusvaatteen pois ja löpsäytätte kaikki fläsät siihen....luulis säikähtävän. Entäpä jos se vaate ratkeaa kesken kaiken? Ootte ravintolassa syömässä ja sauma pettää?

Hei oikeesti: syökää terveellisesti ja liikkukaa enemmän. Ei tommosia hemmetin kureliivejä tarvia...

12, sulla ei vissiin oo lapsia? Ite ainaki oon kokenu nää muotoilevat alusvaatteet tosi hyväks synnytyksen jälkeen kun ei se löllö siitä päivässä häviä ja kuitenki ois ihan kiva näyttää ihmiseltä. Suunnitelmissa ois tilata Slim n liftit, melko edullisesti sais!

• Tykkää
Reactions: Kolmio
Ihan paras keksintö. Itselläni kans lapsi ja tohon keskivartalolle jääny makkaroita, helposti menee piiloon. Ystävät ihmetelly että hei sähän oot laihtunu :D ei kerrota salaisuutta. Kaikki vaatteet näyttää sata kertaa paremmalta päällä :)

Mä vannon myös terveellisten elämäntapojen nimeen ja mitat aina olleet 170/55. Nyt sitten synnytksen jälkeen huomasinkin, että olen 70-kiloinen möhkäle ja löysää löytyy. Aion toki salille ja entisiin mittoihin vaikka väkisin, mutta se ei käy hetkessä ja sitä odotellessa tuo slim and lift on aivan mahtava! En aio jäädä kotiin nysväämään siksi aikaa, että pääsen taas kuntoon, mutta en tykkää esiintyä tällaisenakaan. Tuolle on siis paikkansa. Siloittaa ja hoikentaa mukavasti ja on mukava päällä, pysyy ylhäällä.

Mites pienikokoiset löysämahat? Onkohan tuossa tarpeeksi pientä kokoa? Olen itse kokoa 34 mutta pullea, varsinkin masussa sitä taikinaa on vaikka muille jakaa, täytyy pitää säkkimallin paitoja...

Tilasin ja olen kokeillut ja tyytyväinen olen.ainut vika minun mielestä siinä on että kesällä varsinkin minua alkaa hiostamaan ylhäältä se "silikoni" juttu mikää pitää sen ihossa kiinni...
Vessassa käynti on vähän hitaampaa tosiaan kun pitää rullata sitä alas ja ylös,mutta onhan siinä se reikä siellä haarukassa jos joku sitä haluaa käyttää.tosin ehkä vähän epämukavaa kun ei sit alushousuja vois käyttää ja saattaa vähä "roiskus" jos siitä yrittää sihata....=)

Mukava kuulla positiivisia kokeilu kokemuksia ko. tuotteesta. Mietin juuri hiostamista, kiristämistä ja vessassa käyntiä, mutta vaikuttaisi ihan kohtuullisen hyvälle ja helpolle. Olen vähän isompi. Paino noin 90kg ja makkarat lähinnä vatsassa ja selässä. Paidoista menee usein koko 42-44, housuista taas 46-48 ( lähinnä vyötärön takia, reisistä nuo on monesti liiankin isot), eli olen vähän ongelmallisen muotoinen. Onko kukaan saman tyyppisillä mitoilla tilannut slim'n lift airia? Olisikohan koko xl vai xxl sopivampi?

Näiden perusteella vaikuttais ihan hyvälle, mutta menisiköhän tämä minulle, kun olen todella lyhyt? ( 160cm ) Ei olisi nimittäin hyvä, jos asu olisi liian pitkä ):

Ostin sellaisen jo vuosi sitten. Alkuunsa tuntui hyvältä, mutta ajan saatossa yläosan silikooni irtoili ja ei pysynyt kunnolla päällä, lisäksi lahkeet alkoivat rullaantumaan.

Ei kai se silikoni ikuisesti kestä!
Itse päädyin tilamaan ko. tuotteen. Katsotaan sitten kuinka käy. Mulla on yhdet tukialushousut, mutta niissä on niin kireä/kapea reuna, että se sattuu kylkiluihin.

Eka käyttökerta ok, mutta heti seuraavalla silikoni ei enää pysynyt ihossa kiinni, vaan koko yläosa alkoi rullata alas. Mikä tähän auttaisi, eli miten silikonin saisi taas pitäväksi?

Hei olen vasta 15 vuotias tyttö ja haluaisin juuri tommoset joustavat farkut mutten tiedä uskallanko tilata koska olen 180cm pitkä ja jalkani ovat suhteellisesti pidemmät kuin vartalo..onko joku minun kokoiseni tilannut? Ja yleensä koko on M/L vaatteissa

Yhteistyössä