Skorpioni-lasten äidit - kuvailkaa lastanne ja kertokaa myös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kol

Vieras
lapsen ikä ja sukupuoli. Olen itse skorpionitytön (5) äiti ja tuntuu, että hän on välille sellainen mysteeri minulle. Arvaamaton kuin mikä, mutta antaa niin hyvien kuin huonojenkin tunteiden tulla täysillä. Rakkautta ja hellyyttä häneltä saa yllin kyllin, mutta sitten viha ja suuttumus tulee vastaavasti erittäin vahvana ja hän saattaa käyttäytyä väkivaltaisestikin. Erittäin fiksu lapsi, mutta vähän kärsimätön. Liikunnallisesti erittäin lahjakas ja kielellisesti suorastaan nero. Tietää mistä narusta vetää jos haluaa tahtonsa läpi ja saattaa tehdä yllättäviä ratkaisuja pitääkseen päänsä. Äiti hän rakastaa ja koettelee ylikaiken ja piirtää paperille äidin suurimmaksi. Isä on yleensä puolet pienempi kuin äiti vaikka todellisuudessa näin ei ole. :)

Meillä on 6v. skorppari tyttö. Neiti on varsin määrätietoinen, ikuinen uhmaikäinen. Tulee kaikkien kanssa toimeen, kavereiden helposti vietävä. Leikkii mielellään myös itseään vanhempien kanssa. Muutenkin ehkä vähän ikäistään kypsempi. :hug:

meidän tyttö vasta 6,5kk. On kuitenkin luonteeltaan erittäin sosiaalinen, iloinen ja aina ollut "helppo" vauva. Omaa tahtoa kyllä tarvittaessa löytyy, mutta ei kiukuttele turhasta :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:34 Sarasta kirjoitti:
meidän tyttö vasta 6,5kk. On kuitenkin luonteeltaan erittäin sosiaalinen, iloinen ja aina ollut "helppo" vauva. Omaa tahtoa kyllä tarvittaessa löytyy, mutta ei kiukuttele turhasta :heart:

Meidänkin tyttö oli vauvana yhtä hymyä ja tosi sosiaalinen, mutta jo vauvana huomasi, että hän on vilkas luonteeltaan. ap

Vanhin tytto on skorpioni, tayttaa 16 pian. Tosi helppo lapsi ollut pienesta pitaen ja on edelleen sita. HYvin sosiaalinen, avoin, kaikkien kanssa toimeentuleva. Helpoin meidan neljasta lapsesta.

ISa on myos skorpioni. Ja niin tyypillinen skorppari kuin vaan voi olla. Ja on muuten pitkavihainen kun sille paalle sattuu

Tyttö 6,5v.On ollut omapäinen pienestä pitäen.Minua koettelee 100xpäivässä.
Todella vahvaluonteinen ja näyttää tunteensa täysillä.
Eskarissa kyllä käyttäytyy moitteettomasti.
On sosiaalinen.Jos asiat menee mielensä mukaan on kuin pieni enkeli.
Välillä piirtelee minulle sydänkuvia,kun yrittää hyvittää tekosiaan. :)
Itse olen kalat...

Poika 1v. 7kk. Oli helppo vauva. Nyt valloittava taapero. Hurmaa niin oman väen kuin vieraatkin. ei vierasta, menee vieraammankin ihmisen syliin tai juttelee. Jää hoitoon helposti, vilkuttaa vain äidin perään, mutta kun ollaan oltu erossa ja taas tavataan, äidin syli sitäkin tärkeämpi. Omapäinen, suuttuu helposti, haluaa olla huomion keskipiste (no taitaa olla kaikilla taaperoilla sama ;) ) Puhuu vähän, mutta asiaa :D .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:39 aivan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:34 Sarasta kirjoitti:

Meidänkin tyttö oli vauvana yhtä hymyä ja tosi sosiaalinen, mutta jo vauvana huomasi, että hän on vilkas luonteeltaan. ap

niin, unohtui tosiaan tuosta mainita, että meidän tyttö myös erittäin vilkas luonteeltaan. Koko ajan pitäisi päästä jonnekkin, ja motorinen kehitys on nopeaa. Vaikka ikää 6,5kk niin nousee jo tukea vasten seisomaan :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:49 vieras kirjoitti:
Tyttö 6,5v.On ollut omapäinen pienestä pitäen.Minua koettelee 100xpäivässä.
Todella vahvaluonteinen ja näyttää tunteensa täysillä.
Eskarissa kyllä käyttäytyy moitteettomasti.
On sosiaalinen.Jos asiat menee mielensä mukaan on kuin pieni enkeli.
Välillä piirtelee minulle sydänkuvia,kun yrittää hyvittää tekosiaan. :)
Itse olen kalat...

Ihan kuin puhuisin mun 3 v skorpio-pojasta :wave: