siviilisääty
chef 16.07.2011 #2 Onhan se joo, ihan kiva sana. Oliko muuta? Jaa tää olikin äänestys...oisit heti sanonu
Pesky Pixie 16.07.2011 #3 Onko sinkku tai ei-sinkku siviilisääty? Mä olen aina ajatellut, että se tarkoittaa sitä, ollaanko naimaton, naimisissa, eronnut, leski tms. Reactions: Kaunishäntäinen orava
Onko sinkku tai ei-sinkku siviilisääty? Mä olen aina ajatellut, että se tarkoittaa sitä, ollaanko naimaton, naimisissa, eronnut, leski tms.
v 16.07.2011 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie: Näytä alkuperäinen viesti Onko sinkku tai ei-sinkku siviilisääty? Mä olen aina ajatellut, että se tarkoittaa sitä, ollaanko naimaton, naimisissa, eronnut, leski tms. Click to expand... Olet valitettavan oikeassa, mutta näin tälläkertaa
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie: Näytä alkuperäinen viesti Onko sinkku tai ei-sinkku siviilisääty? Mä olen aina ajatellut, että se tarkoittaa sitä, ollaanko naimaton, naimisissa, eronnut, leski tms. Click to expand... Olet valitettavan oikeassa, mutta näin tälläkertaa
"vieras" 16.07.2011 #6 Jep, tee uusi ja laajempi. Sinkku, naimisissa,parisuhteessa yli 3v ja alle 3v, avoin parisuhde jne.