S
sinisilmäinen
Vieras
hei. mulla on ollu suhde erään miehen kanssa jo ties kuinka kauan..tutustuimme vuonna 2000. suhteemme on mennyt sellasta rataa että välillä ollaan yhdessä ja välillä ei. välillä ollaan erottu niin että kumpikin on seurustellut jo muiden kanssa mutta sitten taas jossain vaiheessa palailtu yhteen minä ja hän. mikä tässä on ongelma ja erojen syyt..ne tuntuu olevan ainakin viime vuosina aina samat..minä haluisin sitoutua menemällä kihloihin, naimisiin ja muuttaa yhteen. tämä mies ei halua mitään. meillä kummallakin on omat lapset. minulla 3 ja hänellä 4 lasta. mutta ei se voi olla syynä että on lapsia. ennemminkin tekosyynä sitä voisi käyttää. kun ei se haittaa minua niin..sitten kun olemme vähän aikaa erossa ja kun jälleen tapaamme niin tämä mies lupailee aivan tyhmiä..mm. että voihan niitä sitoutumisjuttuja kuitenkin harkita mutta sitten kun taas ollaan jonku aikaa oltu yhdessä niin mies peruu kaikki ja kuuluttaa ettei aio ikinä mitään näistä ja että olen muka lapsellinen ominen kuvitelmineen. että aikuiset ei kuulemma tee sellasia kihlaus ym. juttuja..nyt alkaa olla taas tilanne siinä pisteessä et ei oikee enää jaksais väitellä..ei jaksais enää sitä että mies tulee sillon kun sille sopii aina saman putkikassin kanssa yhdeksi illaksi ja sitten taas lähtee omille menoilleen. tätä on jatkunut jo monta vuotta. neuvokaa mua..annanko jo olla vai mitä teen?