Sitä suhdetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kadun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kadun

Vieras
Onko teillä muilla ollut suhteita joita olette jälkeenpäin katuneet? Mä ainakin ajattelen että yks suhde ois saanut jäädä väliin. Oltiin yhdessä 3 kk, eikä missään vaiheessa tuntunut oikealta. Olin silloin jotenkin eksyksissä ja epätoivoinen että en välittänyt millainen toinen on. Mies oli ihan oikeasti vähän tyhmä ja tosi tylsä. Itse kuvitteli olevansa tosi fiksu ja filmaattinen. Kaiken huippu oli kun se kertoi baarissa tutuilleen Saksan bordellikäynnistään vaikka minä olin vieressä! Tyhmä juntti koko ukko. Arvatkaa tuntuiko miltään kun lopetin sen suhteen...

Mies vei minut bordelliin oikein katsomaan kuinka ne ovat ihania ja saavat miehen tuntemaan ennenkuulumatonta hurmaa. Ulkoruokintaan joutui siltä seisomalta ja pari seuraavaakin pani sen tien päälle. Siihen loppuivat paskasta jäljet.

Eräs mies oli piirittänyt minua kauan ja olimme ravintolassa. Mies koko illan kosiskeli minua, halusi alkaa seurustelemaan jne... Mies meni ostamaan juomista ja toinen mies tuli iskemään minua, sanoin miehelle, että minulla on jo seuralainen, kun tämä toinen mies hyökkäsi baaritiskiltä ja rupesi paasaamaan miehelle, että kyllä thaimaalaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset naiset sängyssä eikä ole samanlaisia lorttoja kuin suomalaiset. Mies luuli etten kuullut ja sanoin muutaman valitun sanan. Olin lähdössä baarista kuin mies lähti perääni, takkia odotellessa alkoi iskemään naista joka oli jonossa perässäni. En halunnut mieheen enää yhteyksiä, yllättäen;)

Hyvät suhteet ovat kestäneet ylensä kauemmin ja huonot vähemmän aikaa. Yhtään tosi kylähullua ei ole vastaan tullut ja jokaisesta on elämänkokemus rikastuntu. Mitäs noita vanhoja murehtimaan katumisesta puhumattakaan.

Voisi jopa kaduttaa enemmän jos olisi joku kokemus jäänyt väliin.

Yhteistyössä