Sitä ns parempaa maalittamista ja vainoamista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai onko suvakit isänmaata vastaan? En ole kuullutkaan moisesta. Aika erikoista, että joku olisi isänmaataan vastaan... ei ku hei, täähän on sitä vaihtoehtototuutta! Lankaan menin;)
Ovat ja nyt sitten kuulit. Te punikit olette aina olleet epäisänmaallisia. Toisen maailmansodan aikana teitte terrori-iskuja, vakoilitte ja kieltäydyitte puolustamasta Suomea Neuvostoliiton hirmuhallinnolta.
Vuoden 1918 kapknoitte laillista hallitusta vastaan ja halusitte liittää Suomen hirmuvaltio Neuvostoliittoon.

Ovat ja nyt sitten kuulit. Te punikit olette aina olleet epäisänmaallisia. Toisen maailmansodan aikana teitte terrori-iskuja, vakoilitte ja kieltäydyitte puolustamasta Suomea Neuvostoliiton hirmuhallinnolta.
Vuoden 1918 kapknoitte laillista hallitusta vastaan ja halusitte liittää Suomen hirmuvaltio Neuvostoliittoon.
En ole punikki, enkä elänyt noina sota-aikoina. On sulla harhat!

No olis kannattanut ottaa potkut ja viedä asia oikeuteen.
Mä oonkin ihmetellyt teidän intoa kehua persuja siitä kuinka puolustavat omiaan, sehän nähtävästi johtuu siitä ettette osaa itse pitää puolianne.
Vaikken ko tyypin harrastuksesta välitäkkään, olen silti lain puolella, ja nyt tosiaan tyyppi teki ison mokan suostuessaan työsuhteen purkuun.

Mistä tiedät, että kyseinen henkilö olisi PS:n kannattaja?

Yhteistyössä