Sitä ns parempaa maalittamista ja vainoamista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No huhhuh. Olipa työntekijällä itku päällä. Lisäksi ei tunnu tietävän black metallista mitään. Nehän on tosi uskonnollista porukkaa. Ainakin lähes kaikki melkein on Saatananpalvojia.

Onkos tämä nyt sitä parempaa uhriutumista? Koska olen rasse, mun pitäis saada työskennellä firmassa, mikä on antirasistinen...?

Tähän se kuule maailma on menossa. Työnantajat voivat potkia (ja todellakin potkivat) pihalle työntekijät, jotka eivät ajattele kaikista asioista samalla tavoin kun he ajattelevat. Näin sitä yhdessä voimin muokataan kaikki ajattelemaan kaikesta samoin.
Jotenkin täysin koomista, ellei oikeasti olisi pelottavaa.

"Kymmenissä kommenteissa levykauppaa muun muassa syytettiin laittomasta irtisanomisesta, sananvapauden rajoittamisesta, äärivasemmistolaisen ideologian kannattamisesta ja politikoinnista."

No tuohon listaan olisi vielä voinut lisätä vielä idiottimaisen nillittämisen...

Todella huolestuttavaa, että voi saada potkut vapaa-ajan toiminnan takia.

Kyllä sen verran pitää omista oikeuksistaan töissä pitää kiinni et ei pura sopimusta jos katsoo työnantajan olevan väärässä. Liittoon yhteyttä ja asiat kuntoon.
Omaa tyhmyyttään jos toisin toimii.

Et taida olla työelämässä?

Joku voisi käyttää aikaansa ja selvittää, onko joku varisverkkolaisista työsunteessa (suurin osa ei taatusti ole). Sitten vain ilmianto työnantajalle ja kenkää persuksiin - vai jakaako joku työnantaja anarkistiset arvot?

Jos ei olisi purkanut, olisi tullut potkut.

No olis kannattanut ottaa potkut ja viedä asia oikeuteen.
Mä oonkin ihmetellyt teidän intoa kehua persuja siitä kuinka puolustavat omiaan, sehän nähtävästi johtuu siitä ettette osaa itse pitää puolianne.
Vaikken ko tyypin harrastuksesta välitäkkään, olen silti lain puolella, ja nyt tosiaan tyyppi teki ison mokan suostuessaan työsuhteen purkuun.

No olis kannattanut ottaa potkut ja viedä asia oikeuteen.
Mä oonkin ihmetellyt teidän intoa kehua persuja siitä kuinka puolustavat omiaan, sehän nähtävästi johtuu siitä ettette osaa itse pitää puolianne.
Vaikken ko tyypin harrastuksesta välitäkkään, olen silti lain puolella, ja nyt tosiaan tyyppi teki ison mokan suostuessaan työsuhteen purkuun.

Luultavasti tyyppi sai neuvoteltua niin hyvät purkurahat että ei kannata lähteä käräjiin.

Hyvä, että firma kertoi kantansa olevan yksilön mielipiteenvapauden rajoittamisen vapaa-aikana. Olen ollut asiakas, en tästä eteenpäin ole. :mad:
Ha!
Olit varmasti itsekkin täällä kannattamassa Riikka Moilasen erottamista, mutta se olikin sun suoranainen vastustaja.
"
Vastaavanlainen tapaus oli Korpisaaren mukaan se, kun vuonna 2018 silloinen oululainen kaupunginvaltuutettu Riikka Moilanen kutsui vähäosaisia ihmisiä ihmisroskaksi valtuuston kokouksessa. Tämän seurauksena Moilasen työt Pihlajalinnan alueellisena toimitusjohtajana loppuivat pikavauhtia.
"
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006367674.html

Työntekijöillä on myös se kuuluisa lojaliteettivelvollisuus. Tämä tietenkin pelottaa uusnatsien kannattajia.
Persut vois nyt vähän mennä itseensä ja pohtia, onko kaikilla sananvapaus ja vapaus omiin mielipiteisiinsä vaiko pelkästään persuilla itsellään. (Tämähän on jo nähty).
Jos firman arvoihin kuuluu rasisminvastaisuus, niin totta ihmeessä sinne ei rasseja palkata!

Yhteistyössä