V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tähän se kuule maailma on menossa. Työnantajat voivat potkia (ja todellakin potkivat) pihalle työntekijät, jotka eivät ajattele kaikista asioista samalla tavoin kun he ajattelevat. Näin sitä yhdessä voimin muokataan kaikki ajattelemaan kaikesta samoin.
Jotenkin täysin koomista, ellei oikeasti olisi pelottavaa.
Ei kukaan saanut potkuja.
Todella huolestuttavaa, että voi saada potkut vapaa-ajan toiminnan takia.
paitsi se maalitettu muusikko
Käytännössä sai potkut. Toki sinä voit saivarrella.Niin olisikin,
Nyt työntekijä sattui purkamaan työsopimuksen ihan itse, et ihan turha nillittää potkuista.
Käytännössä sai potkut. Toki sinä voit saivarrella.
Niin olisikin,
Nyt työntekijä sattui purkamaan työsopimuksen ihan itse, et ihan turha nillittää potkuista.
Kyllä sen verran pitää omista oikeuksistaan töissä pitää kiinni et ei pura sopimusta jos katsoo työnantajan olevan väärässä. Liittoon yhteyttä ja asiat kuntoon.
Omaa tyhmyyttään jos toisin toimii.
Firmassa firman tavalla.
Et taida olla työelämässä?
Jos ei olisi purkanut, olisi tullut potkut.
Varisverkko?Joku voisi käyttää aikaansa ja selvittää, onko joku varisverkkolaisista työsunteessa (suurin osa ei taatusti ole). Sitten vain ilmianto työnantajalle ja kenkää persuksiin - vai jakaako joku työnantaja anarkistiset arvot?
No olis kannattanut ottaa potkut ja viedä asia oikeuteen.
Mä oonkin ihmetellyt teidän intoa kehua persuja siitä kuinka puolustavat omiaan, sehän nähtävästi johtuu siitä ettette osaa itse pitää puolianne.
Vaikken ko tyypin harrastuksesta välitäkkään, olen silti lain puolella, ja nyt tosiaan tyyppi teki ison mokan suostuessaan työsuhteen purkuun.
Ha!Hyvä, että firma kertoi kantansa olevan yksilön mielipiteenvapauden rajoittamisen vapaa-aikana. Olen ollut asiakas, en tästä eteenpäin ole.![]()
Tämä hyvä kysymys.Kas, täällähän on r..tin ja uusnatsin kannattajia. Kuinka monta kertaa on väitetty, että PS:n kannattajat eivät sitä ole.
Kuis nyt näin?![]()