Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onhan isienkin käytävä töissä, vaikka vauva olisi huono nukkuja. Vai onko kuitenkin niin, että jos äiti on äitiyslomalla/vanhempainvapaalla, äiti myös hoitaa pääosin vauvaa öisin. Eiköhän hoitovastuu jakaannukin sitten osin eri tavallakin, jos molemmat vanhemmat käyvät töissä.
niin en tiedä, meillä mies on nukkunu vauva-ajan eri huoneessa että jaksaa käydä töissä.
Juuri sitä tarkoitin

Jos sinäkin olisit käynyt töissä, olisit varmasti halunnut miehesi osallistuvan myös öisin lapsenhoitoon -> olisitte molemmat väsyneitä, mutta kumpikaan ei olisi kuolemanväsynyt =)
jos vauva herää 30 min välein kuten meillä niin kyllä se kuolemanväsy tulee jo vaikka yöt puolitetaankin...lisäksi mun mieheni ei pysty imettämään...mutta ulkomailla tietysti vauvat syökin korviketta ja nestle rikastuu.
Ulkomailla vauvan jatkuvaa heraamista ei pideta normaalina, vaan siihen haetaan apua esim lastenlaakarilta jne. Siis lapset opetaan rutiiniin jo paljon aikaisemmin kuin suomessa ja esim unikouluja pidetaan aiemmin (siis ihan huudatusta jne). Jos lapsi viela syo oylla 6kk ikaisena, on jotain pahasti vialla ja siihen haetaan ratkaisua. Itse en ota kantaa siihen onko ulkomaiset vai suomalaiset nakemykset oikeita. Olen kylla sita mielta, etta jotain on vialla jos aiti joutuu yli 6kk ikaista lastaan imettamaan monta kertaa yossa, en millaan usko, etta lapsi oikeasti ruokaa kaipaa.