Sit kun tää harjoittelu loppuu, en edes etsi töitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
En, ennenku lapset on isoja :kieh:
No ei, vitsi, mutta suoraan sanottuna vituttaa kun joka viikko tulee poissaoloja töistä lasten takia. Viimeviikolla olin perjantain kotona pikkulikan kanssa (enterorokko) ja nyt on pojalla kurkku ja pää kipee. Kuumetta sillä ei ole, mutta on tosi itkunen ja surkean oloinen.

Ja sit saa töissä pahoja katseita kun on poissa. Ihan niinku ite haluis et lapset sairastaa. Paljon kivempi ois jos kaikki ois terveitä :snotty:

Tiedän tunteen :/
Kun olin sen 9kk työelämänvalmennuksessa niin kyllä siihen väliin mahtui ihan kivasti noita sairaspoissaoloja kun lapset sairastaa. Syksyllä ei tainnu olla kuin 2 kertaa sairasloma lasten takii, keväällä niit sit tais olla 5 tai 6, ja yks kahen viikon pätkä kokonaan kun 2 nuorinta sairasti perätysten tavallisen kausi-influenssan.
Pomo ja työkaverit olivat kyllä siellä ymmärtäväisiä! Kaikki äitejä itsekin!

Nythän meillä on tää syksy menny kans tälleen, viimeset 2kk ollaa enemmi ja vähemmi kipeit oltu, keskimmäisellä jo useampi poissaolo koulustakin kun kipeenä oli, ja miä pian 2 vkoa flunssassa.
Työkkäriin tälläviikolla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisko se mieskin vuorollaan jäädä kotiin hoitamaan kipeitä lapsia?

Just, oliskohan pitäny esin kurkata profiiliin :ashamed: joo tää vaihtoehto on suljettu pois....

Eipä mitään... Ja tässä välissä eksä on jo pitänyt tyttöä kotona ku sil oli silmätulehdus.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Tiedän tunteen :/
Kun olin sen 9kk työelämänvalmennuksessa niin kyllä siihen väliin mahtui ihan kivasti noita sairaspoissaoloja kun lapset sairastaa. Syksyllä ei tainnu olla kuin 2 kertaa sairasloma lasten takii, keväällä niit sit tais olla 5 tai 6, ja yks kahen viikon pätkä kokonaan kun 2 nuorinta sairasti perätysten tavallisen kausi-influenssan.
Pomo ja työkaverit olivat kyllä siellä ymmärtäväisiä! Kaikki äitejä itsekin!

Nythän meillä on tää syksy menny kans tälleen, viimeset 2kk ollaa enemmi ja vähemmi kipeit oltu, keskimmäisellä jo useampi poissaolo koulustakin kun kipeenä oli, ja miä pian 2 vkoa flunssassa.
Työkkäriin tälläviikolla...

Alkaa usko loppumaan... Ja töissä ovat nyrpeitä. Vaan tätä se on pienten kanssa, kaikki eri tarharyhmissä, altistuvat kaikille taudeille. Ja sit kun se flunssakausi alkaa, niin siinä sitä sit ollaan.
Itekin olin kipeenä, kolme päivää. Huhhuh, jos soittelis terveysneuvontaan...

Yhteistyössä